پایگاه امداد و نجات بین شهری قهستان خراسان جنوبی به مناسبت هفته هلال احمر و با حضور ویدئو کنفرانسی معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۶۶۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶ 11 May 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، چهار پروژه عمرانی همزمان با هفته گرامیداشت هلال احمر در شهرستان‌های درمیان، بیرجند و نهبندان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود که پایگاه امداد و نجات قهستان در شهرستان درمیان یکی از این پروژه‌هاست و با سه هزار متر مربع مساحت زمین اهدایی توسط خیر، ۲۱۸ متر مربع زیربنا و با مجموع اعتبار ۳۷ میلیارد ریال روز شنبه به بهره‌برداری رسید.
معاون اول رئیس جمهور و رئیس جمعیت هلال احمر به صورت ارتباط تصویری در مراسم افتتاح همزمان بیش از ۵۰ پروژه هلال احمر در سراسر کشور حضور داشتند.
همچنین مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با حضور در شهرستان درمیان به همراه مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان، فرماندار درمیان، امام جمعه قهستان و خانواده خیر در این مراسم شرکت کردند.
۱۲ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال اعتبار از سوی جمعیت هلال احمر برای احداث این پایگاه هزینه و زمین آن از طرف خیر اهدا شده است.
کلنگ‌زنی ساختمان شعبه هلال احمر درمیان با زیربنای ۳۵۸ متر مربع و اعتبارات تخصیصی، کلنگ‌زنی پایگاه امداد و نجات مزار سید علی (ع) نهبندان با متراژ ۱۳۰ متر مربع و اعتبار هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و افتتاح کلاس نمادرس با اعتبار پنج میلیارد ریال از دیگر پروژه‌ها است.
۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت هفته هلال احمر است.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار