مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد:
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورا 25 دستگاه خودرو آتش‌نشانی در قالب اکیپ‌های سیار در اطراف حرم مطهر رضوی و خیابان‌های منتهی به حرم مستقر کرده‌ایم.
کد خبر: ۱۱۶۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶ 23 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حسن جعفری در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه آتش‌نشانی مشهد آمادگی کامل برای پیشگیری از وقوع هر گونه حادثه در روزهای تاسوعا و عاشورا در سطح شهر و به ویژه اطراف حرم مطهر رضوی را دارد، اظهار کرد: آتش‌نشانی مشهد در همه حال آماده ارائه خدمات بوده و این وظیفه خطیر در ایام سوگواری عاشورا و تاسوعا دوچندان می‌شود.

وی افزود: آتش‌نشانی مشهد در تمامی سطح شهر خودروهای سیار به همراه اکیپ‌های ویژه را مستقر کرده و برای روزهای تاسوعا و عاشورا در مجموع 50 دستگاه خودرو که نیمی از آن در اطراف حرم مطهر رضوی هستند، مستقر می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد با بیان اینکه هر خودروی سیار آتش‌نشانی شامل 3 آتش‌نشان است، یادآور شد: در روزهای تاسوعا و عاشورا 25 دستگاه خودرو آتش‌نشانی در قالب اکیپ‌های سیار در اطراف حرم مطهر رضوی و خیابان‌های منتهی به حرم مستقر کرده‌ایم.

جعفری گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورا نیروهای سازمانی آتش‌نشانی مشهد 350 نفر بوده که 100 نفر از آنها نیروی پشتیبان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار