مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: «پویش ریحانه» که از ۱۰ مدرسه شهرستان ساری آغاز و با استقبال خوبی همراه بوده، در قالب این طرح شبکه نیکوکاری دانش‌آموزان فعال شده است و با توجه به استقبال دانش‌آموزان و گسترش این پویش در استان، با توکل به خدا، مازندران به عنوان استان نمونه کشوری خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۶۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵ 16 May 2024

به گزارش تابناک مازندران، همزمان با ایام دهه کرامت، با حضور میثم معافی، مراسم تجلیل از کارکنان، معلمان و دانش‌آموزان حامی در «پویش ریحانه» در دبستان پیشگامان فردا در شهرستان ساری برگزار شد.

 

«پویش ریحانه» فعال‌سازی شبکه نیکوکاری در میان دانش‌آموزان  

در این مراسم، مدیر کل کمیته امداد مازندران اظهار داشت: در آموزش و پرورش شبکه خیر و احسان در چهار لایه مدارس، معلمان، دانش‌آموزان و اولیاء دانش‌آموزان فعال است.

معافی با اشاره به «پویش ریحانه» که از ۱۰ مدرسه شهرستان ساری آغاز و با استقبال خوبی همراه بوده گفت: در قالب این طرح شبکه نیکوکاری دانش‌آموزان فعال شده است و با توجه به استقبال دانش‌آموزان و گسترش این پویش در استان، با توکل به خدا، مازندران به عنوان استان نمونه کشوری خواهد بود.

وی با بیان اینکه، ۱۶۵۰۰ دانش‌آموز در سطح استان تحت حمایت کمیته امداد هستند گفت: معجزه انقلاب اسلامی، مشارکت مردم در شبکه خیر و احسان است و در آموزش و پرورش ۵۴۰۰ معلم حامی فرزندان ایتام و محسنین هستند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران، با تشکر از آموزش و پرورش استان مازندران در تعامل با کمیته امداد بیان داشت: علاوه براین پویش، مدراس غیرانتفاعی در طرح همدل نیز در پذیرش رایگان دانش‌آموزان با استعدادو با معدل بالا همکاری بسیار خوبی داشتند.

معافی با اشاره به ۸ هزار محله و ۳۲۰۰روستا در سطح استان گفت: به برکت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) اتفاقات خوبی با فعال شدن هسته های مقاومتی کوچک در تمام محلات و روستاهای استان رقم خواهد خورد و شاهد معجزات آن در شبکه خیر و احسان خواهیم بود.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار