مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت : از امروز ۲۹ اردیبهشت ماه میز پاسخ‌گویی در رابطه با امتحانات نهایی در اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد برپا شد .
کد خبر: ۱۱۶۷۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸ 18 May 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، صالح داستار افزود : از امروز ۲۹ اردیبهشت ماه میز پاسخ‌گویی در رابطه با امتحانات نهایی در اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد برپا شد و همکاران ما در واحد‌های آموزش و سنجش، مشکلات احتمالی دانش آموزان در رابطه با مسائل مربوط به امتحانات نهایی را پیگیری و برطرف خواهند کرد.
داستارتصریح کرد: دانش آموزان عزیز نگران دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نباشند و اگر دانش آموزی نتواند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کند راه حل جایگزین برای احراز هویت پیش بینی شده است.
وی اظهار داشت: برای بعضی دانش آموزان ترمیم معدل نمره‌ای ممکن است اشکالاتی وجود داشته باشد که متقاضیان در صورت عدم ارائه کارت ورود به جلسه، لیست داوطلبان اولین درس را منتشر می‌کنیم و در اداره آموزش و پرورش بویراحمد پاسخگوی آنان جهت تعیین حوزه‌ی امتحانی خواهیم بود.
وی تأکید نمود: در صورت اشکال در سامانه‌ی دریافت کارت ورود به جلسه، هر مدرسه برای دانش آموزان خود کارت شناسایی ممهور به مهرمدرسه صادر می‌کند تا دانش آموزان باهمان کارت و کارت شناسایی در امتحان شرکت کنند.
وی در ادامه به اولیا و دانش آموزان اطمینان خاطر داد و گفت: پیش بینی لازم جهت شرکت دانش آموزان در حوزه امتحانی شده است و اولیا و دانش آموزان از این جهت نگران نباشند و اجازه نخواهیم داد برای دانش آموزی مشکلی ایجاد شود.
داستار ابراز داشت: مدارسی که محل برگزاری آزمون‌های نهایی هستند، تمامی امکانات خود را برای برگزاری مطلوب امتحانات بسیج کنند وشرایط مطلوب (دوربین‌های مداربسته - سیستم خنک کننده - دستگاه‌های سیگنال یاب - پیش بینی عوامل حوزه اجرایی) را فراهم کنند.
آزمون نهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم روزانه، بزرگسال، آموزش از راه دور، ایثارگران و داوطلب آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم آموزش متوسطه و متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره (شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش) از یکشنبه ۳۰ اردیبهشت آغاز و تا سه‌شنبه ۲۹ خرداد ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار