کد خبر: ۱۱۶۷۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰ 21 May 2024

تابناک/گیلان استاندار گیلان، با بیان اینکه بسیاری از عملکردهای رئیس جمهور در فضای نامتعادل مجازی و رسانه ای دشمنان ناگفته مانده است، گفت: شهادت پاداش آیت الله رئیسی است.

اسدالله عباسی در مراسم سوگواری به مناسب شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور که در مسجد باقرالعلوم دانشگاه گیلان برگزار شد با بیان اینکه شهادت رئیس جمهور پرواز بی نهایت تا ابدیت بود، افزود: رهبر انقلاب فرمودند که به قله نزدیک شده‌ایم و خستگی معنا ندارد و لذا آیت الله رئیسی به معنای واقعی کلمه خستگی ناپذیر حرکت می کرد و شب و روز نمی شناخت.

استاندار گیلان با بیان اینکه ایمان و اخلاص و امید در وجود آیت الله رئیسی موج می زد، تصریح کرد: همه آنچه که در حاج قاسم سلیمانی می دیدیم، در آیت الله رئیسی نیز وجود داشت.

عباسی با اشاره به حضور رئیس جمهور در میدان جهاد و جبهه مبارزه حق و باطل و عرصه خدمت، عنوان کرد: آیت الله رئیسی فسادستیز بود و برای توزیع عدالت و خدمت صادقانه به مردم تلاش می کرد.

وی با مرور پیام رهبر انقلاب به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی، بیان کرد: رهبری، ایشان را عالم مجاهد، رئیس جمهور مردمی، با کفایت و پرتلاش و خدمتگزاری صمیمی، مخلص و با ارزش برای مردم خطاب کردند که هر عبارت، محتوا و مفهومی عمیق دارد.

استاندار گیلان رئیس جمهور را چهره ای مردمی دانست که اصلا و ابدا فاصله ای بین خود و مردم برای شنیدن دردهای آنان نمی دید و خاطرنشان کرد: از نخبگان و دانشگاهیان می خواهیم بر روی شخصیت آیت الله رئیسی کار کنند و ایشان را به جامعه بشناسانند که چگونه یک انسان به خدا نزدیک می شود.

عباسی شهادت آیت الله رئیسی را حادثه ای تلخ دانست که نشان دهنده مظلومیت رئیس جمهور است و یادآور شد: آیت الله رئیسی همواره رضایت الهی را در نظر می گرفت و لذا برخی ناسپاسی ها و آزردگی ها، خللی در تلاش های شبانه روزی ایشان برای اصلاح امور ایجاد نمی کرد.

وی با بیان اینکه جبهه حق ماندگار است، گفت: اکنون وظیفه ماست که با جهاد تبیین رسالت خودمان را در عرصه خدمت به مردم برای رضای خدا و اقتدار نظام و توسعه کشور و ارتقای معیشت و توزیع عادلانه منابع و... به انجام برسانیم.

استاندار گیلان در ادامه به دیپلماسی خارجی قدرتمند دولت آیت الله رئیسی اشاره کرد و افزود: وزیر پر توان و کارآمد امور خارجه سه اصل عزت، حکمت و مصلحت را در دستور کار قرار داده بود و شاهد نقش آفرینی ایران در آسیا و آفریقا و آمریکای لاتین و خاورمیانه و اوراسیا و بریکس و... بودیم؛ اقتدار نظام اسلامی اقتضا می کند که آرمان های انقلاب و ارزش های شهدا را در مسیر تعالی کشور به کار بگیریم و از پا ننشینیم.

عباسی به کار و تلاش شبانه روزی رئیس جمهور اشاره کرد که الگویی برای دولتمردان بود و تاکید کرد: گیلانی ها برای سفر دوم رئیس جمهور روز شماری می کردند و قرار بود که روزهای آینده میزبان ایشان باشیم و همه کارها و مصوبات را آماده کرده بودیم تا در کنار افتتاح راه آهن رشت - کاسپین، رشت - آستارا ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۵ همت پروژه اقتصادی و عمرانی و زیرساخت در گیلان آماده افتتاح با حضور رئیس جمهور بود، خاطرنشان کرد: از حضور رئیس جمهور در استان محروم شدیم.

استاندار گیلان با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای رفع ناترازی برق و گاز و بهبود ضریب جینی و ساماندهی یارانه آرد و نان و افزایش یارانه سرانه و احیای واحدهای تولیدی و توجه به اشتغال و مسکن و... در طی سه سال خدمت، بیان کرد: رئیس جمهور به اقتصاد دانش بنیان و اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی توجه ویژه ای داشت و اقتصاد دریامحور و افزایش سهم تولید ناخالص ملی و کاهش وابستگی به دلار و یورو و جلوگیری از خام فروشی و بهره وری و رفع معضلات محیط زیست را در دستور کار قرار داده بود.

وی با بیان اینکه بسیاری از عملکردهای رئیس جمهور در فضای نامتعادل مجازی و رسانه ای دشمنان ناگفته مانده است، عنوان کرد: با توجه به مسائل کشور و منطقه در سال های اخیر، تمرکز بر معیشت مردم و کنترل مسائل اقتصادی کار ساده ای نبود، اما آیت الله رئیسی اقتصاد را پیش برد.

عباسی، شهادت را پاداش آیت الله رئیسی دانست و متذکر شد: به عنوان عضو کوچک دولت آیت الله رئیسی با تمام توان کار را پیش خواهم برد و از آحاد مردم و مسئولان انتظار دارم که یکی شوند و به دنیا ثابت کنند که راه رئیس جمهورمان را ادامه می دهیم؛ از مسئولان استانی نیز می خواهم مجاهدت کنند و به خدمتگزاری ادامه دهند و کارهای نیمه تمام را به پایان برسانند، زیرا قطار توسعه کشور نباید متوقف شود.

وی با بیان اینکه فضای گیلان باید فضای کار کردن و خدمت کردن باشد، ادامه داد: باید با وحدت و همدلی و هماهنگی مزیت های استان را در اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد دریامحور و اقتصاد کشاورزی و اقتصاد گردشگری شکوفا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار