امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: تواضع و فروتنی، مدیریت جهادی و خستگی‌ناپذیری و مرد میدان بودن در راستای حل مشکلات جامعه از جمله ویژگی‌های شهید رئیسی بود و در کنار همه آنها، ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری ایشان زبانزد خاص و عام بود.
کد خبر: ۱۱۶۸۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۴ 21 May 2024

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر امروز (اول خرداد ماه) در مراسم سوگواری شهادت خادم الرضا، آیت‌الله رئیسی و هیأت همراه در سانحه هوایی که به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان و با حضور روسای دانشگاه‌ها، دانشگاهیان و مسؤولان اجرایی استان در دانشگاه علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: شهید در دفاع از مرز و بوم جانثاری می‌کند و با ریخته شدن خون، رضایت الهی را به‌دست می‌آورد.

وی با بیان اینکه در مواقعی، شهید در راه خدمت به خلق خدا به شهادت می‌رسد، بیان کرد: به فرموده شهید مطهری، راه رسیدن به خدا از میان خلق خدا می‌گذرد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: بر ملت ایران سنگین است که چنین مدیران لایق، مردمی، متدین و جهادی را از دست بدهد، هرچند آن‌ها مزد خود را گرفتند و به بالاترین درجه رسیدند که همان شهادت است.

او ایمان و توکل به خدا را از ویژگی‌های بارز شهید رئیسی دانست، ادامه داد: در سایه ایمان به خدا، اخلاص ایجاد می‌شود و منظور این است که اخلاص باید در کار و عمل و خدامحوری در راه رضای خداوند باشد.

وی با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی در ایام انتخابات، اخلاق‌محور بود، گفت: دکتر رئیسی در ابتدای شروع دولتش، تنش و اضطراب‌ها را از میان برداشت و خدمت به مردم را راهبرد اصلی دولتش می‌دانست و مسؤولیت را برای خدمت برعهده گرفت نه ریاست، چون می‌دانست قرب الهی در خدمت به مردم است. رئوف، مهربان و با محبت بودن و تکریم ارباب رجوع از دیگر ویژگی‌های شهید دکتر رئیسی بود و همیشه معتقد، خادم و خدمتگزار مردم بود.

شمسی‌فر اظهار کرد: تواضع و فروتنی، مدیریت جهادی، خستگی‌ناپذیری و مرد میدان بودن در راستای حل مشکلات جامعه از دیگر ویژگی‌های شهید رئیسی بود و در کنار همه آنها، ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری ایشان زبانزد خاص و عام بود.

امام جمعه موقت خرم‌آباد افزود: دولت بعدی کار سخت‌تری در پیش دارد و امیدواریم دولتی مقتدر برای خدمت به مردم سر کار بیاید.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار