رئیس آموزش وپرورش کجور شهرستان نوشهر از رفع مشکل کمبود معلم دراین منطقه خبرداد.
کد خبر: ۱۱۷۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹ 25 October 2015
به گزارش تابناک مازندران قوام خزایی پول در گفت‌وگو با خبرنگار، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات بخش کجور کمبود معلم خصوصا در واحدهای آموزشی تخصصی بود که با پیگیری فرماندار نوشهر، نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس  و مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در حال برطرف شدن است.
وی افزود: طی روزهای گذشته مدیر کل آموزش و پرورش  به همراه معاونین اداره کل  در بخش کجور حضور یافتند و از نزدیک با مسائل و مشکلات آموزشی منطقه آشنا شدند.
رئیس آموزش و پرورش کجور با بیان اینکه در این بازدید فرماندار نوشهر، نماینده مجلس و بخشدار کجور نیز حضور داشتند، ابراز کرد: با توجه به نزدیک شدن به فضل سرما، تامین سوخت آموزشگاه‌ها و مجتمع‌های شبانه‌روزی منطقه کجور از اولویت‌های اصلی است که در این جلسه مطرح شد و قرار بر این شد با تامین اعتبار لازم از سوی اداره کل آموزش و پرورش مازندران، نسبت به ذخیره‌سازی سوخت مورد نیاز اقدام شود.
خزایی پول تصریح کرد: طی سال‌های گذشته تعدادی از دبیران و معلمان غیر بومی از منطقه کجور انتقالی گرفتند و به شهر و دیار خود رفتند و در این میان منطقه کجور با کمبود معلم مواجه شد ولی با تدابیر جدید اداره کل آموزش و پرورش کمبود معلم در مقاطع مختلف که از دغدغه‌های اصلی ما است برطرف شد.
وی خاطرنشان کرد: کیفیت‌بخشی نظام آموزشی منطقه کجور از اولویت‌های اصلی است که در این خصوص اقدامات و تدابیر لازم در حال انجام است.
این مسئول در ادامه عنوان کرد: مشکل تغذیه و سایر امکانات و مایحتاج ضروری مجتمع‌های شبانه‌روزی بخش کجور نیز در حال مرتفع شدن است.
خزایی پول یادآور شد: با توجه به کمبودهای رفاهی از جمله گرانی هزینه سوخت و عدم اشتغال مناسب تعداد قابل توجهی از خانواده‌ها به شهرهای اطراف مهاجرت کرده‌اند و همه تلاش ما بر بازگرداندن این افراد درراستای مهاجرت معکوس است.
وی یادآور شد: در حال حاضر بخش کجور دارای 35 آموزشگاه و 800 دانش آموز و 4 واحد مجتمع شبانه‌روزی به صورت تجمیعی است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار