شهردار اصفهان:
تابناک: حالا دیگر با گذر از تمام نسخه هایی که برای اصفهان پیچیده شده، گردشگری به عنوان داروی درد پیشرفت نصف جهان مطرح شده است.
کد خبر: ۱۱۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷ 25 October 2015
به گزارش تابناک اصفهان، حالا دیگر با گذر از تمام نسخه هایی که برای اصفهان پیچیده شده، گردشگری به عنوان داروی درد پیشرفت نصف جهان مطرح شده است.

با توجه به این موضوع، اتاق بازرگانی اصفهان به عنوان یک نهاد خصوصی در زمینه مسائل گردشگری می تواند به کمک اصفهان بیاید. در کنار این موضوع شهرداری اصفهان نیز بازوی دیگر تقویت این صنعت در اصفهان است.

مهدي جمالي نژاد در این باره، با تأكيد بر اينكه بايد همه سهم خودمان را در اداره شهر انجام دهيم، اظهار داشت: بايد همه در شرايط فعلي شهر، با همدلي و تعامل دست به دست هم دهيم و از فضاهاي موجود مثل سرمايه گذاري ساير كشور ها در شهر استفاده كنيم تا تراز اصفهان ارتقا پيدا كند.

وي با اشاره به اهميت تعامل بين اتاق بازرگاني و شهرداري ادامه داد: اگر بين همه دستگاه هاي شهر تعامل وجود داشته باشد و همه مثل يك خانواده با هم كار كنند مي توانيم عقب ماندگي هاي گذشته را جبران كنيم.

شهردار اصفهان با بيان اينكه مشكل مديران اصفهان آشنا نبودن با فضاي سرمايه گذاري است، افزود: متأسفانه با وجود اينكه اصفهان در مسئله ميهمان نوازي زبان زد است اما در ايجاد فضاهاي سرمايه گذاري و بهره گيري از ادبيات ويژه سرمايه گذاري موفق نبوده اند.

خیلی ها در گذشته ضرورت گردشگری را درک نمی کردند!

وي با اشاره به اينكه در سال هاي گذشته بسياري از مسئولان به من گله دارند كه چرا اين اندازه بر بر اهميت گردشگري تأكيد داري گفت: در آن زمان خيلي ضرورت توجه به مسائل گردشگري مشخص نبود اما در شرايط فعلي بايد از اين ظرفيت موجود بهره گرفت و در راستاي ارتقا اصفهان از طريق مسئله گردشگري توجه كرد.

جمالي نژاد عنوان داشت: حالا كه با تصويب برجام بسترهاي حضور گردشگر در ايران فراهم شده است، بايد دستگاه ها با ادبيات سرمايه گذاري آشنا شوند تا بتوانيم در زمينه سرمايه گذاري در اصفهان فعال شويم.

وي گفت: در كالبد شهر همه ما يكي هستيم و يك هدف و وظيفه را دنبال مي كنيم، رفاقت ها و همدلي ميان همه دستگاه هاي شهر مي تواند در پيشرفت و توسعه شهر كمك كند.

شهردار اصفهان بيان داشت: بايد با همدلي و تعامل ميان همه سازمان ها براي اصفهان و ارتقا جايگاه آن فعاليت كنيم.

وي افزود: در شرايط فعلي شهرهايي موفق هستند كه فن آفرين باشند و اقتصادشان به صورت دانش بنيان و با فكر هاي جديد جوانانشان شكل بگيرند.

گردشگري صنعت گمشده اصفهان است

از جمله صحبت هايي كه رئيس اتاق بازرگاني اصفهان در اين جلسه عنوان داشت، توجه به توسعه و بسترسازي در زمينه گردشگري است

عبدالوهاب سهل آبادي در بخش ديگري از اين جلسه، با بيان اينكه گردشگري باعث توسعه اصفهان مي شود، اظهار داشت: گردشگري صنعت گمشده استان اصفهان بوده كه شهرداري با توجه به نقش مهمي كه در آن دارد، بايد در راستاي توسعه گام بردارد.

وي با تأكيد بر اينكه اتاق آماده همكاري با شهرداري در زمينه گردشگري است، افزود: تعامل ميان دو سازمان در راستاي ارتقاي وضعيت صنعت گمشده گردشگري در اصفهان موثر است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :