مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه تجیهزات و امکانات کامل در اختیار این سازمان قرار دارد، گفت: طرح نوروزی آتش‌نشانی اصفهان از ۱۵ اسفند آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۶ 09 March 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از تسنیم، بهزاد بزرگزاد اظهار داشت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به‌عنوان متولی ایمنی در سطح شهر در نوروز 94 همانند سال‌های گذشته برنامه‌ریزی جامعی را فراهم کرده تا شهروندان و مسافران از خطرات و حوادث در امان باشند.

وی با اشاره به اینکه کمیته ایمنی ستاد تسهیلات خدمات سفر از 28 اسفند تا 15 فروردین ماه سال آینده فعال است، افزود: در این راستا جلسات متعددی با ادارات و نهادهای دیگر از جمله اداره آموزش و پرورش، مشاوران املاک، عوامل شهرداری و نیروی انتظامی برای هماهنگی اجرای برنامه‌ها و تامین زیرساخت‌های ایمنی برگزار شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: همچنین از محل‌های اسکان مسافران نوروزی از قبیل هتل‌ها، میهمان‌پذیرها، منازل استیجاری و مدارس آموزش و پرورش بازدید شده و موارد نا‌ایمن تذکر داده شده است.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز نیز از محل‌های اسکان مسافران نوروزی نیز بازدید می‌شود، خاطرنشان کرد: سازمان آتش نشانی در ایام نوروز چتر ایمنی را برای شهروندان و مسافران نوروزی فراهم می‌کند و نیروهای آتش نشانی همچنین در مراکز عمومی از قبیل منطقه صفه، ناژوان و محل‌های گردشگری مستقر می‌شوند.

بزرگزاد با اشاره به اینکه نیروهای امدادی در کوه صفه نیز استقرار دارند، گفت: نیروهای غواص نیز در حاشیه رودخانه زاینده‌رود مستقر هستند تا در این زمینه مشکلی ایجاد نشود و تجیهزات و امکانات کامل در اختیار بوده و سازمان آتش نشانی اصفهان برای نوروز در آمادگی 100 درصد قرار دارد.

وی با بیان اینکه تیم‌های امدادی و ایمنی نیز از 28 اسفند الی 15 فروردین ماه برای تامین ایمنی شهروندان و مسافران شکل می‌گیرد، افزود: فدک اتنه محل اسکان روباز در شهر اصفهان محسوب می‌شود که در این راستا برای تامین ایمنی مسافران نوروزی نیروهای آتش نشانی در باغ فدک به صورت 24 ساعته حضور دارند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در محل‌های مورد نظر خودروهای سبک، گشت موتورسواران و آتش نشانان مجهز به کوله پشتی و خاموش کننده و حرارت سنج مستقر هستند و موارد ایمنی را گوشزد می‌کنند.

وی بیان کرد: بیش از 20 هزار بروشور ایمنی نیز تحویل مسافران داده می‌شود و همچنین به وسیله بنر و سیلک هشدارهای ایمنی به مسافران اطلاع رسانی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار