نتيجه نهايي؛
تابناک: دو تیم بالانشین استقلال و سپاهان، پس از تساوی در بازی های هفته نهم خود امروز در حالی به مصاف یکدیگر می روند که دو امتیاز اختلاف را بین خود می بینند بنابراین علاوه بر رقابت سنتی که بین این دو تیم همیشه در جریان بوده، تیم پیروز این بازی می تواند خود را به عنوان صدرنشین یک سوم ابتدایی لیگ پانزدهم معرفی کند.
کد خبر: ۱۱۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ 26 October 2015
به گزارش تابناک اصفهان، دو تیم بالانشین استقلال و سپاهان، پس از تساوی در بازی های هفته نهم خود امروز در حالی به مصاف یکدیگر می روند که دو امتیاز اختلاف را بین خود می بینند بنابراین علاوه بر رقابت سنتی که بین این دو تیم همیشه در جریان بوده، تیم پیروز این بازی می تواند خود را به عنوان صدرنشین یک سوم ابتدایی لیگ پانزدهم معرفی کند. البته تقابل بهترین خط حمله لیگ و سومین خط دفاعی نیز، از نکات جذاب این بازی دو تیم است که باید دید استقلالی ها می توانند به گلزنی های خود ادامه دهند و یا سپاهانی ها به گل نخوردن های خود.

گزارش زنده جدال استقلال و سپاهان

استقلال 1 - سپاهان 0

فرشید اسماعیلی (دقیقه 6)

استقلال 2 - سپاهان 0

جابر انصاري

استقلال 3 -  سپاهان 0

بهنام برزاي 
حاشیه

* پیش از شروع باری به مناسبت بازی ایام ماه محرم در استاذیوم فولاد شهر مراسم مداحی برگزار شد.
* خسرو حیدری بازیکن مصدوم استقلال پیش از شروع بازی با عوامل استادیوم فولاد شهر عکس سلفی انداخت.
* پیش از شرورع بازی محمدرضا خلعتبری مهاجم با سابقه سپاهان به بازیکنان تیمش روحیه داد.
* امید ابراهیمی، یعقوب کریمی، میلاد فخرالدینی و مهدی رحمتی پیش از شروع بازی به سمت حسین فرکی رفتند و از او رخصت گرفتند.
* استقبال نسبتا خوبی از حساس‌ترین بازی هفته دهم لیگ‌برتر فوتبال ایران به عمل آمده است و با وجود آنکه هنوز سکوهای خالی در ورزشگاه وجود دارد اما احتمالا تا پایان بازی این سکوها پر خواهد شد.
* فرشید اسماعیلی بازیکن تیم امید مهمترین تغییر ترکیب استقلال در این مسابقه است که پرویز مظلومی امیدوار است با حضور وی سرعت بچه ها در ضدحملات افزایش پیدا کند.
* تیم سپاهان در غیاب چند ستاره ابتدای فصل خود بازیکنان جوانی مثل حسین فاضلی و محمد روشندل را در ترکیب خود به میدان فرستاده است.
* پیراهن دروازه بان های دو نیم سبز رنگ است که این موضوع طبق قانون نباید انجام بشود. هم مهدی رحمتی و هم شهاب گردان امروز با پیراهن های سبز رنگ در زمین بازی می کنند که این کمی عجیب است.
* از بین بازیکنان استقلال یعقوب کریمی و امید ابراهیمی و مهدی رحمتی سابقه حضور در جمع سپاهانی ها را دارند. در صورت حضور خسرو حیدری در این مسابقه او هم به این جمع می‌ پیوست.
* زمین فولادشهر با خط‌کشی‌های تازه سروشکل متفاوتی به نسبت گذشته یافته است اما از نزدیک مشخص است که با وجود تلاش مسوولان این ورزشگاه زمین تحمل مسابقات پیاپی لیگ‌برتر را ندارد.
* شاهین حاج بابایی داور این مسابقه در ابتدای بازی بازیکنان را به رعایت بازی جوانمردانه تشویق کرد.
* گزارش این مسابقه حساس به غلامرضا دادخواه گزارشگر اصفهانی سپرده شده است.
* در دقیقه 30 بازی فوزیل موسی‌اف خطای بدی روی امید ابراهیی انجام داد که این مساله باعث شد بازیکنان دو تیم با هم درگیر شوند. البته مهدی رحمتی خیلی زود وارد ماجرا شد و بازیکنان دو تیمم را آرام کرد. داور هم با یک کارت زرد فوزیل موسی اف را جریمه کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
استقلال شيررررررره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
استقلال شيررررررره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
فقط محرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
فقط استقلال
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
مظلومي نتيجه اعتمادش به جوونو را گرفت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار