همزمان با ایام سوگواری محرم، کاروان پیاده روی فدائیان حسینی شهرستان کنگان با بدرقه انبوه عزاداران حسینی عازم حرم مطهر کعبه دل‌ها، سیدالشهداء حضرت امام حسین (ع) شدند.
کد خبر: ۱۱۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵ 26 October 2015
تابناک بوشهر: این کاروان که متشکل از 35 نفر از دوستداران اباعبدالله الحسین (ع) است در روز 12 محرم،با پای پیاده راهی حرم مطهر سرور و سالار شهیدان شدند تا در اربعین حسینی حضور داشته باشند.

مسئول کاروان پیاده روی فدائیان حسینی شهرستان کنگان بعد از ظهر امروز در حاشیه استقبال مردم شهر دوراهک از کاروان پیاده اربعین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کاروان 35 نفره عاشقان و فداییان حسینی که چهار نفر از این زوار را خواهران گرامی تشکیل می‌دهند از مرکز شهرستان کنگان با پیاده روی به عشق سیدالشهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های امام حسین (ع) راهی حرم مطهر اباعبدالله (ع) و ابوالفضل‌العباس (ع) شدند.

حسین نصار با بیان اینکه کم سن‌ترین عضو کاروان فدائیان حسینی کنگان 23 ساله و مسن‌ترین عضو کاروان نیز 65 سال سن دارد افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده زائران حرم حسینی روزانه با طی کردن مسافت، 10 روز قبل از اربعین وارد کربلا خواهند شد.

وی گفت: پس از ورود به کربلا کاروان کنگان به دو گروه تقسیم خواهند شد، گروه اول در زمینی به مساحت یک‌هزار متر مربع که توسط یک فرد خیر بین نجف و کربلا و روبروی دکل 922 به ما اهداء شده است با برپایی استراحتگاه برای زوار سیدالشهداء کار پذیرایی را تا پایان اربعین انجام خواهند داد و گروه دوم نیز وارد کربلا خواهند شد.

مسئول کاروان پیاده روی فداییان حسینی شهرستان کنگان اظهار داشت: برای احداث زائرسرای حسینی در زمین اهدایی نیازمند کمک شما عزیزان و خیزین بزرگوار هستیم و از خیرین و کسانی که تمایل به همکاری در این زمینه دارند به هر میزان که باشد درخواست می‌کنم تا در احداث این زائرسرا ما را یاری کنند.

بر اساس این گزارش، هر سال جمع کثیری از شیعیان و محبان اهل‌بیت (ع) همزمان با اربعین حسینی از نقاط مختلف دنیا خود را به نجف اشرف و کربلا معلی رسانده تا ضمن ابراز عشق و ارادات خود به خانواده کرامت، مراسم سوگواری اربعین حسینی را در جوار حرم سیدالشهدا(ع) و ابوالفضل‌العباس(ع) به جا آورند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار