عضو شورای شهر
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مصوبه انحلال خانه شهریاران جوان و رد این مصوبه از سوی فرمانداری تهران گفت: این موضوع تصمیم شورا و به صورت قانونی انجام شده و فرمانداری حق دخالت در این زمینه را ندارد.
کد خبر: ۱۱۸۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳ 27 October 2015
غلامرضا انصاری با تأکید بر اینکه تصمیم گیری درباره مصوبه انحلال خانه شهریاران جوان از اختیارات شورای شهر است، اظهار داشت: شورا می تواند بر اساس بررسی های کارشناسی، دستگاهی را متناسب با بهره وری و مفید بودن آن ادغام و یا منحل کند و این مساله به فرمانداری مربوط نمی شود.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به بررسی مصوبه انحلال خانه شهریاران جوان در جلسه آتی شورا گفت: این موضوع حتما در جلسه آینده شورا مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و درباره ابعاد حقوقی آن اعمال نظر می شود. البته بنده معتقد هستم که شورا درباره تصمیم خود برای انحلال این مرکز باید ایستادگی کند و نباید در این زمینه به فرمانداری اجازه دخالت دهد.

وی اضافه کرد: شورای شهر در جلساتی که داشته تشخیص داده که تأسیس خانه شهریاران جوان اشتباه مدیریتی بوده و امروز به دلایل مشکلات مالی که شهرداری به آن گرفتار شده، این مرکز نباید فعال باشد. بنابراین تصمیم گیری در این زمینه وظیفه شورای شهر است و اگر نتواند این کار را انجام دهد نقش شورا چه می شود.

انصاری تصریح کرد: البته مصوبه شورا وحی منزل نیست که نتواند از تصمیم خود منصرف شود اما تشخیص شورا در رابطه با انحلال خانه شهریاران محترم است و اعضای باید نسبت به تصمیمی که گرفته اند، ایستادگی کنند.

این در حالی است که عیسی فرهادی فرماندار تهران در گفتگویی از رد مصوبه شورای شهر تهران درخصوص انحلال خانه شهریاران جوان خبر داده و گفته است که فرمانداری تهران با استناد به مواد متعدد قانونی مصوبه شورای شهر تهران را رد کرده است.
 
پانا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار