مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به برگزاری هجدهمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در استان که همزمان با سراسر کشور امروز (سه شنبه) انجام شد، گفت: در این انتخابات بیش از 300 هزار دانش آموز استان به پای صندوق های رأی رفتند.
کد خبر: ۱۱۸۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰ 27 October 2015
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش ناحیه دو بندر عباس، علی کرمپور در مراسم نمادین انتخابات شورای دانش آموزی که امروز صبح در دبیرستان دخترانه شاهد ناحیه دو برگزار می شد از زحمات و تلاشهای اعضاء شورای دانش آموزی سال گذشته تقدیر کرد و گفت: شورای دانش آموزی، جایگاه و اهمیت ویژه ای در مشاركت دانش آموزان در مدیریت مدارس دارد و دانش آموزان می بایست با فعالیت و پیشنهادات خود این جایگاه را تثبیت کنند.

وی هدف از تشکیل شورای دانش آموزی مشارکت دانش آموزان در امور مربوط به مسائل آموزشي، پرورشي، انضباطي و ايجاد ارتباط صحيح و مستقيم بين دانش آموزان و اولياي مدرسه دانست.

کرمپور خاطرنشان کرد: در ترکیب اجرایی هر شورا در مدارس به نسبت جمعیت هر مدرسه 5 تا 11 نفر به عنوان اعضای شورای دانش آموزی انتخاب می شوند.

 انتخابات شورای دانش آموزی در کلیه مدارس ناحیه دو با مشارکت دانش آموزان برگزار و افراد منتخب جهت رسیدن به کرسی مجلس دانش آموزی با دیگر افراد منتخب شهرستانها رقابت می نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار