کد خبر: ۱۱۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۷ 28 October 2015
به گزارش تابناک ایلام،هفتمين جلسه شوراي آموزش و پرورش به رياست فرماندار و با حضور اعضاي شورا در محل فرمانداري اين شهرستان برگزار شد.
در ابتداي اين جلسه مدير آموزش و پرورش گزارشي از عملكرد آموزش و پرورش ارائه داد و با اشاره به موفقيت هاي آموزش و پرورش شهرستان در حوزه هاي مختلف آموزشي،پرورشي و رفاهي ،كسب رتبه اول استان در رشد قبولي دانش آموزان در سال تحصيلي گذشته و كسب رتبه دوم در فعاليت هاي سواد آموزي از جمله اين موفقيت ها در يك ماه گذشته عنوان كرد.
در ادامه این جلسه فرماندار چرداول در سخناني به نقش تاثيرگذار آموزش و پرورش در جامعه اشاره كرد و افزود: آموزش و پرورش محور توسعه است و اگر بخواهيم در زمينه هاي مختلف علمي و فرهنگي پيشرفت داشته باشيم بايد به آموزش و پرورش و مدرسه بيشتر توجه كنيم و مشاركت عمومي در اجراي برنامه هاي آموزش و پرورش امري اجتناب ناپذير است.
كولاني همچنين ايجاد فضايي شاد و با نشاط در محيط مدارس را يك ضرورت دانست و اقدام آموزش و پرورش در برگزاري المپياد ورزشي درون مدرسه اي را يكي از برنامه هاي موثر در اين زمينه عنوان كرد و از مسئولين ادارات و نهادها شهرستان نيز خواست در اجراي مطلوب اين برنامه ورزشي ،آموزش و پرورش را ياري نمايند.
در پايان اين جلسه اعضا پيرامون مباحث جلسه از جمله اجراي طرح انسداد مبادي بيسوادي،مراسم 13 آبان و المپياد ورزشي درون مدرسه اي بحث و تبادل نظر نمودند كه در اين خصوص مصوباتي به تصويب رسيد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار