رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام بر لزوم ایجاد مراکز رشد و تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد ایلام تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۹۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵ 27 October 2015
به گزارش تابناک ایلام، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام بر لزوم ایجاد مراکز رشد و تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد ایلام تاکید کرد.

عباسی ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه و فعال واحد ایلام اظهار داشت: ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی همواره تأکید دارند که دانشجویان ولی نعمت ما هستند و باید تکریم آنان به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: جامعه ما بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند امر به معروف است و یکی از مصادیق بارز امر به معروف و تکریم ارباب رجوع است.

وی انتخاب و تشویق کارمندان نمونه را نیاز ضروری دانشگاه دانست و ادامه داد: تجلیل از خدمات کارمندان نمونه در واقع، ارج نهادن به تلاش خستگی‌ناپذیر این عزیزان است و قطعاً در بهره‌وری سیستم مؤثر است.

این مسئول اضافه کرد: نگاه دکتر میرزاده ریاست عالیه دانشگاه آزاد متفاوت است و از دانشگاه آزاد این انتظار می‌رود تا در عرصه جهانی نقش‌آفرینی کند که در این فرآیند بخشی از این وظیفه بر عهده ماست.

عباسی تصریح کرد: حرکت به سمت استقلال درآمدهای دانشگاه از منابع شهریه‌ای و تنوع‌سازی درآمدها که توسعه دانشگاه در گرو آن است، ایجاد مراکز رشد و تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان و تأکید بر تولید علم و تبدیل آن به ثروت از راهبردهای دانشگاه آزاد اسلامی و با اجرایی شدن این برنامه‌ها آینده دانشگاه تضمین می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام به فرآیند تجمیع یک و دو اشاره کرد و گفت: تدبیر و دوراندیشی دکتر میرزاده ریاست عالیه دانشگاه آزاد سبب شد علاوه بر خارج شدن بسیاری از واحدهای دانشگاهی از زیان‌دهی، پویایی، نشاط و آرامش روحی و روانی کارکنان دانشگاه فراهم شود.

وی ادامه داد: امروز شاهدیم مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی بالنده‌تر از گذشته و با نشاط به راه خود ادامه می‌دهد و این بالندگی مدیون تصمیمات مؤثر و دوراندیشی دکتر میرزاده ریاست عالیه دانشگاه و در گرو همکاری، همراهی و همدلی اساتید، کارکنان و دانشجویان این مجموعه است.

وی افزود: نیازسنجی و تنوع در برنامه‌های فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و ... دانشگاه سبب شد اعتماد مردم به مجموعه دانشگاه با مدیریت دکتر میرزاده افزایش یابد و در حال حاضر بیش از نیمی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی کشور در دانشگاه‌های آزاد اسلامی مشغول تحصیل هستند و همچنان مردم درخواست توسعه تحصیلات تکمیلی را دارند.

عباسی با تقدیر از کارکنان واحد ایلام در حوزه‌های مختلف به بیان شمه‌ای از تلاش‌های صورت گرفته در این واحد اشاره کرد و گفت: در حوزه اداری مالی در حال حاضر نظم و انضباط اداری مالی خوبی برقرار است و در وصول شهریه‌ها بسیار خوب عمل شده است./ج


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار