کد خبر: ۱۱۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸ 27 October 2015

وهابی شیعه شده گفت: هدف وهابیت این است که مردم را به سمت خودش بکشاند و آنان را از اسلام واقعی که همان تشیع است، دورکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، حمید شیرانی درهمایش رهروان زینبی (س)که درامام زاده حسن (ع) کرج برگزار شد، اظهار کرد: دردوران تحصیل در دانشکده علوم پزشکی کرمان با آیات و روایات قرآنی آشنا شدم که این امر منجر شد که تحقیقات خود را درخصوص مذهب شیعه را آغاز کنم.

وی ادامه داد: در فرایند این تحقیق کتاب‌های الغدیر علامه امینی، نهج البلاغه و کتاب دکترتیجانی و «شبهای پیشاور» راه من را بسیار روشن کردند.

شیرانی اظهار کرد: درجریان این تحقیقات فهمیدم وهابیت به غلط معتقد است که شیعه نوعی ناپاکی در اسلام است.

وی افزود: وهابیون زاویه دید ما را نسبت به بحث امامت، زیارت قبور ائمه و شهادت تغییر می‌دهند و با روش‌های روانشناسی بر سایرین مسلط می‌شوند.

شیرانی درادامه باشاره به سطح پایین سواد اکثر وهابیون گفت: اغلب وهابی‌ها سطح سوادشان پایین است اما تحصیل کرده‌ها به خوبی واقعیت مذهب شیعه را می‌دانند ولی بروز نمی‌دهند.

این وهابی شیعه شده اضافه کرد: هدف وهابیت این است که مردم را به سمت خودش بکشاند و آنان را از اسلام واقعی که همان تشیع است، دورکند.

وی ادامه داد: وهابی‌ها نیز چون اسلام ناب را احساس نکرده‌اند تحت تاثیر تفکر غلط قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به سختی‌های شیعه شدنش یادآورشد: از زمانی که شیعه شده‌ام فشارهای زیادی از سوی خانواده و اقوامم بر من و همسر و فرزندانم وارد شده است.

شیرانی در پایان گفت: از تک تک شیعیان به خصوص جوانان شیعه می‌خواهم که نعمت توسل به ائمه اطهار (ع) را از دست ندهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار