ایمان صادقی گفت: هیچ چیز از 65 کیلویی‌های ایران کم ندارم و تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم در المپیک حاضر شوم .
کد خبر: ۱۱۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲ 28 October 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از مازند اسپرت، ایمان صادقی کوکنده ، کشتی گیری است که پس از مهدی تقوی توانست در دو دوره متوالی مسابقات جوانان جهان به مدال طلا دست پیدا کند . اما در مسابقات انتخابی بزرگسالان برای حضور در مسابقات جهانی لاس وگاس به‌دلایل مختلف نتواست شایستگی‌های خود را نشان دهد.
حالا این جوان جویباری تمام وجودش سرشار از انگیزه است تا در مسابقات انتخابی المپیک همه ی 65 تایی‌های ایران را شکست دهد تا بتواند در ریو بر روی تشک برود .
صادقی در خصوص وضعیت این روزهایش گفت : در حال حاضر در جویبار مشغول گذراندن تمریناتم هستم و خود را برای مسابقات جام تختی آماده می‌کنم. البته پیش از این مسابقات به احتمال فراوان باید به همراه تیم بیمه رازی در مسابقات باشگاه‌های جهان هم شرکت کنم .
صادقی در پاسخ به این سوال که آیا در این مسابقات در وزن 65 کیلو کشتی خواهد گرفت یا نه این گونه جواب داد: در مسابقات جام باشگاه‌های جهان و مسابقات جام تختی در وزن 61 کیلوگرم کشتی خواهم گرفت و پس از آن صد در صد به 65 کیلو خواهم رفت تا در فروردین سال بعد بتوانم در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کنم .
قهرمان دو دوره مسابقات جوانان جهان درخصوص شانسش برای حضور در المپیک اظهار کرد: من تمام تلاشم را به کار می‌بندم و با تمام قوا در این مسابقات شرکت خواهم کرد و بقیه‌اش را به خدا می‌سپارم . امیدوارم هرکس که شایسته‌تر است به المپیک برود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار