فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از شناسایی و دستگیری عاملان افیونی و کشف بیش از 40 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸ 28 October 2015
به گزارش تابناک مازندران از شهرستان ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید رحمان رضازاده گفت: بیش از 40 کیلو‌گرم مواد مخدر از سوداگران و عاملان افیونی در این شهرستان کشف شد.
وی تصریح کرد: در اجرای چند عملیات دستگیری عاملان افیونی در قالب طرح ارتقای امنیت اجتماعی پنج قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.
رضازاده خاطرنشان کرد: در راستای پاک‌سازی مناطق آلوده به مواد مخدر و اقدامات درمانی برای معتادان از ابتدای سال‌جاری تاکنون 30 نفر از معتادان به مواد مخدر تابلو در شهرستان جویبار شناسایی و دستگیر شده که برا‌ی درمان به مراکز درمانی و کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار با اشاره به اینکه نگاه پلیس نگاه امنیت‌محور بر پایه سلامت جامعه است، گفت: برای ریشه‌کن کردن این معضل بزرگ اجتماعی همکاری همه دستگاه‌ها و مردم با پلیس الزامی است و از مردم انتظار می‌رود در صورت شناسایی یا مواجهه با سوداگران مرگ و عاملان افیونی مراتب را در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار