بارش شدید باران که از دو روز گذشته در مناطق غربی استان کرمانشاه آغاز شده است و همچنان نیز بصورت پراکنده در برخی مناطق ادامه دارد به زیرساخت های گیلانغرب خسارت جدی وارد کرد.
کد خبر: ۱۲۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸ 29 October 2015
بارش شدید باران که از دو روز گذشته در مناطق غربی استان کرمانشاه آغاز شده است و همچنان نیز بصورت پراکنده در برخی مناطق ادامه دارد به زیرساخت های گیلانغرب خسارت جدی وارد کرد.

فرماندار گیلانغرب گفت: بارش شدید باران در این شهرستان در 48 ساعت گذشته آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد باعث جاری شدن سیل در مناطق مختلف شد.

کرم محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با شدت گرفتن باران به ویژه از نیمه شب دیشب سیلاب علاوه بر خسارت به واحدهای مسکونی باعث رانش زمین و مسدود شدن برخی جاده های مواصلاتی گیلانغرب شد.

وی اظهارداشت: بارش شدید باران باعث رانش زمین و مسدود شدن قسمت هایی از مسیرهای اصلی منتهی به دهستان دیره، جاده گیلانغرب به سومار و دهستان حیدریه شد.

وی بیان کرد: با تلاش دستگاههای امدادی و خدمات رسان از جمله راه و شهرسازی، شهرداری و هلال احمر این مسیرها لحظاتی پیش بازگشایی شد.

فرماندار گیلانغرب اضافه کرد: همچنین بارش شدید باران باعث قطع برق در بخش هایی از این شهرستان شد ضمن اینکه هم اکنون ارتباط روستای چشمه مورینه در دهستان چله و تعدادی از روستاهای دهستان حیدریه به علت آب گرفتگی قطع شده است.

محمدی ادامه داد: سیل در حاشیه شهر گیلانغرب باعث خفگی و کشته شدن 18 راس گوسفند و مجروح شدن یکی از شهروندان شد.

به گفته محمدی از ساعت چهار بامداد تا ساعت 9 صبح امروز در شهر گیلانغرب بیش از 91 میلیمتر و در بخش گواور از توابع این شهرستان نیز120 میلیمتر باران به ثبت رسیده است.

وی گفت: گروههای کارشناسی با اعزام به مناطق مختلف شهرستان گیلانغرب مشغول بررسی میزان خسارت وارده هستند که پس از جمع بندی اعلام خواهد شد.

شهرستان گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه با بیش از 72 هزار تن جمعیت دارای دو بخش گواور و مرکزی با 208 روستاست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار