رئیس پلیس راهور شهرستان کرمانشاه اعلام کرد که به دلیل بارندگی خیابان های شمالی شهر کرمانشاه با ترافیک سنگین رو به رو است.
کد خبر: ۱۲۰۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳ 29 October 2015
رئیس پلیس راهور شهرستان کرمانشاه اعلام کرد که به دلیل بارندگی خیابان های شمالی شهر کرمانشاه با ترافیک سنگین رو به رو است.

سرهنگ غلامرضا امیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: آبگرفتی ها هم اکنون در محدوده پل ولایت به سمت شمال شهر و در محله های بلوار، مسکن، فرهنگیان، کارمندان، شهرکت تعاون، شهرک معلم، باغ ابریشم، طاقبستان و ظفر مشاهده می شود.

وی افزود: آبگرفتگی معابر در این نواحی باعث شده که ترافیک سطح شهر کرمانشاه سنگین شود.

رئیس پلس راهور کرمانشاه اعلام کرد: در محدوده هایی که آبگرفتگی مشاهده می شود شاهد کندی تردد هستیم اما تاکنون راهبندان در این نواحی رخ نداده است.

سرهنگ امیدی با بیان اینکه طی روزهای گذشته بر اثر بارش باران میزان تصادف های خسارتی بالا رفته است، گفت: خوشبختانه تاکنون تصادف شدیدی که منجر به مرگ شده باشد نداشته ایم.

وی از مردم خواست که نکات امینی را جدی بگیرند و حتما پیش از حرکت از سلامت خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

رییس پلیس راهور کرمانشاه از رانندگان خواست که در مدت رانندگی رادیوهای خود را روشن نگه دارند تا از توصیه های پلیس راهور با خبر شوند.

موجی از بارش ها از روز سه شنبه واردی آسمان استان شده است و براساس پیش بینی های اداره هواشناسی این بارش ها تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.

تاکنون به طور میانگین 80 میلیمتر در سطح استان کرمانشاه باران باریده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار