حجت الاسلام علی سقاچی، مدیر عامل سازمان فرهنگی شهرداری شیراز از این سازمان رفته و جای او به احمد همتی بوشهری سپرده شده است و محمد فرخ زاده نیز به عنوان مدیر عامل سازمان ترافیک منصوب شده است.
کد خبر: ۱۲۰۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰ 29 October 2015
تابناک فارس به نقل از شبستان: مهره چینی ها در شهرداری چند هفته ای است که با تغییر محمد فرخ زاده، معاون پیشین فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز آغاز شده بود و بعد از آن احمد همتی بوشهری، جایگزین وی شد.

 گفته می شود، حجت الاسلام علی سقاچی، مدیر عامل سازمان فرهنگی شهرداری شیراز از این سازمان رفته و جای او به احمد همتی بوشهری سپرده شده است، محمودرضا طالبان، نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز پیش از این معاونت فرهنگی را بر اساس مستندات وزارت کشور دارای وجاهت قانونی ندانسته بود اما یکی از نزدیکان به سازمان فرهنگی شهرداری شیراز، شایعه رفتن حجت الاسلام سقاچی را دور از ذهن ندانست و یادآور شد: در صورت این اتفاق که هنوز روی نداده است، احمد همتی بوشهری با توجه به ادغام معاونت و سازمان فرهنگی،‌ جایگزین سقاچی می شود.

 بر این اساس، محمد فرخ زاده نیز که پیش از این گفته می شد از کارهای فرهنگی به سمت کارهای عمرانی در شهرداری به دستور شخص شهردار شیراز سوق پیدا می کند و در یکی از معاونت های عمرانی مشغول به کار می شود، نیز احتمال دارد به جای علی مصلی نژاد، مدیر عامل سازمان ترافیک شهرداری شیراز شود.

 یکی از افراد نزدیک به محمد فرخ زاده از میل وی به رفتن به وزارت متبوعش، یعنی وزارت دفاع خبر داده بود، اما معلوم نیست این کلاف سر در گم آخر به کجا می انجامد، در حالی که هیچ شخصی ابراز نظر و مصاحبه ای شفاف نمی کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار