شرایط نامساعد جوی؛
مدیر فرودگاه شهدای ایلام از لغو پروازهای فرودگاه این شهر به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳ 29 October 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیر فرودگاه شهدای ایلام از لغو پروازهای فرودگاه این شهر به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر داد.

مجتبی بیاتی اظهار داشت: پرواز صبح امروز تهران به ایلام که قرار بود ساعت شش و ۱۰ دقیقه از تهران به سمت ایلام حرکت کند به دلیل شرایط نامساعد جوی در شهر ایلام لغو شد.

وی بیان داشت: با توجه به حرکت نکردن هواپیما از تهران به ایلام، پرواز هفت و ۴۰ دقیقه ایلام به تهران نیز لغو شده است.

گفتنی است؛ بارش کم سابقه و شدید باران که از روز دوشنبه در مناطق مختلف استان ایلام شروع شده از روز گذشته موجب جاری شدن سیل و آبگرفتگی معابر شهری و جاده های ارتباطی استان ایلام شده است.

مدیر کل هوشناسی استان ایلام با اشاره به اینکه از شب گذشته تا صبح امروز در شهر ایلام بیش از ۵۰ میلیمتر بارش باران داشته ایم، افزود: این بارش ها مشکلات جدی را برای مردم استان ایلام و شهروندان ایلامی ایجاد کرده است.

یوسف شیخ الملوکی افزود: سامانه بارشی همچنان ادامه دارد و تا روز شنبه در استان مستقر است و تاکنون بیش از ۲۳۰ میلیمتر باران در شهر ایلام گزارش شده است.

به گفته احمد کرمی مدیر ستاد مدیریت بحران استان ایلام، این بارش ها باعث خسارت های جدی به تاسیسات زیر ساختی، اماکن مسکونی و وسایل نقلیه شهروندان شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون گروههای های ارزیاب خسارت در حال بررسی خسارت های ناشی از این سیل هستند گفت: تمام دستگاههای استان ایلام در حال آماده باش هستند.

بارش باران باعث قطعی برق بسیاری از مناطق شهر ایلام نیز شده است./پ

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار