دبیر هیات فوتبال استان اردبیل:
دبیر هیات فوتبال استان اردبیل گفت: لیگ های فوتبال استان به صورت منظم و طبق برنامه ریزی های انجام شده برگزار می شود.
کد خبر: ۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳ 27 January 2015

به گزارش تابناک، فرهاد چشمی صبح امروز در جلسه کمیته فرهنگی هیات فوتبال استان با اعلام این خبر افزود: لیگ برتر فوتبال استان با حضور 8 تیم برگزار می شود و روز جمعه این لیگ به اتمام می رسد.

وی با اشاره به حضور تیم های مختلف در لیگ دسته اول فوتبال کشور اضافه کرد: در این لیگ 10 تیم از شهرستان های مختلف استان حضور خواهند داشت.

به گفته چشمی، مقدمات برگزاری لیگ دسته اول فوتبال استان فراهم شده است و بزودی بازی های این لیگ آغاز می شود.

دبیر هیات فوتبال استان اردبیل همچنین از برگزاری لیگ های استانی فوتسال سخن گفت و تصریح کرد: در رشته فوتسال هم لیگ های برتر و دسته اول استان با حضور تیم های استان برگزار می شود.

این مسئول با بیان اینکه در لیگ برتر فوتسال استان اردبیل 11 تیم حضور دارند، ادامه داد: در این لیگ 3 تیم از شهرستان بیله سوار، 4 تیم از شهرستان اردبیل، یک تیم از شهرستان سرعین، 2 تیم از شهرستان پارس آباد و یک تیم از شهرستان کوثر حضور دارند.

چشمی با یادآوری برگزاری لیگ دسته اول فوتسال استان اظهار کرد: لیگ دسته اول فوتسال استان به زودی بازی های خود را شروع خواهد کرد.

دبیر هیات فوتبال استان اردبیل گفت: هیات فوتبال استان اردبیل برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال استان را از اولویت های خود می داند چرا که جوانان زیادی با شور و شوق وصف نشدنی برای حضور در این مسابقات لحظه شماری می کنند.

چشمی با اشاره به وضعیت اسپانسرینگ در فوتبال استان اردبیل اضافه کرد: متاسفانه تیم های فوتبال استان از نظر اسپانسر در وضعیت بغرنجی قرار دارند و باید تلاش شود اسپانسرهایی برای تیم های مختلف جذب شوند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار