پس از دیدار فجر شهید سپاسی شیراز و ماشین سازی تبریز بود که بازیکنان زرد پوش شیرازی بدلیل پرداخت نشدن معوقات خود ، بر سر تمرینات حاضر نشدند .
کد خبر: ۱۲۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ 02 November 2015
تابناک فارس به نقل ازباشگاه خبرنگاران:تمرینات فجر 2 جلسه برگزار نشد و شرایط برای نماینده فارس خوب پیش نمی رفت تا اینکه با برگزاری جلسه ای در باشگاه فجر با حضور سرمربی فجر ، نماینده باشگاه و نماینده بازیکنان قرار شد ، تمرینات از سر گرفته شود تا شرایط تیم فجر که جز مدعیان رقابتهای دسته یک بشمار می رود به خطر نیفتد .

در جلسه ای که در باشگاه فجر برگزار شد قرار شده کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس بهمراه هنرپیشه رییس هیات فوتبال فارس بهمراه سپاه مقداری از معوقات تیم فجر را پیش از دیدار هفته سیزدهم مقابل مس رفسنجان را تامین کنند تا بازیکنان با توجه به این موضوع تمرینات را مجددا آغاز کنند .

کلانتری سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز در ادامه افزود : تاکنون بازیکنان فجر تنها 3 درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده اند و امیدواریم با پی گیری هایی که می شود بقیه مبلغ قرارداد آنها تامین شود تا موقعیت تیم در ادامه فصل به خطر نیافتد .

تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته ی سیزدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور سه شنبه 12 آبان ماه میزبان مس رفسنجان خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار