مدیرسازمان تعاون روستایی هرمزگان از تامین میوه شب عید شهروندان هرمزگانی توسط شبکه تعاون روستایی این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹ 02 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان، سیروس اسدپور در جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: با عنایت به سیاست های حمایتی دولت و در اجرای برنامه تنظیم بازار میوه ایام پایانی سال 94 با دستور وزیر جهادکشاورزی سازمان تعاون روستایی متولی تامین و توزیع میوه شب عید شد.
 
 وی با بیان اینکه تامین و توزیع میوه با هدف تنظیم بازار میوه مورد نیاز مردم انجام می شود، خاطرنشان کرد: مطابق دستورالعمل ارسالی کمیته راهبردی با مسئولیت تعاون روستایی و متشکل از نمایندگان جهاد کشاورزی، تعاون روستایی و مباشرین ذیربط تشکیل گردیده و در حال خرید و ذخیره سازی میوه شب عید هستیم.
   
مدیرتعاون روستایی هرمزگان با بیان اینکه تاکنون مشکلی در ذخیره سازی میوه نداشته ایم افزود: در حال حاضر در حال خرید و ذخیره سازی سیب درختی مورد نیاز به میزان 300 تن و پرتقال به میزان 400 تن در سردخانه های مورد نظر هستیم.
 
   وی با بیان اینکه تدابیری خاصی در جایگاه‌های عرضه میوه اتخاذ می شود، اظهار امیدواری کرد در پایان سال 94 مشکلی برای تامین میوه وجود نداشته باشد.
 
   اسدپور تصریح کرد: مردم به هیچ وجه نگران تامین میوه در ایام پایانی سال نباشند و میوه‌های عرضه شده با قیمت مصوب در اختیار هم استانی های عزیز هرمزگانی قرار خواهد گرفت.
 
   وی ادامه داد: توزیع میوه از 25 اسفند آغاز می شود و تا 15 فروردین ماه در نقاط مختلف شهر بندرعباس و  سایر شهرستان های استان  پرتقال و سیب درختی به قیمت مصوب دولتی توزیع خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار