کد خبر: ۱۲۲۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳ 02 November 2015
به گزارش تابناک اصفهان،  امکانات جدید پیام رسان تلگرام و هوشمندی مدیران این سامانه منجر به آن شده است که به تدریج «تلگرام» تبدیل به یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پیام رسان در سطح جهانی شده و در میان کاربران فارسی زبان داخل و خارج از کشور نیز از محبوبیت فراوانی برخوردار شود.

این امکانات جدید در کنار امنیت اطلاعات که مدیران این شبکه اجتماعی موبایل مدعی آن هستند، فرصت هایی جدید برای خلق خلاقیت به ویژه برای رسانه های خبری ایجاد کرده است تا مخاطبان و کاربران به سرعت و در کوتاه ترین زمان ممکن به اخبار، رویداد ها و تحلیل های مرتبط با آنها دسترسی داشته باشند.

بر همین اساس «تابناک اصفهان» اقدام به بهره برداری از امکان جدید در نرم افزار «تلگرام» با نام «کانال» یا Channel کرده است تا به ساده ترین شکل ممکن و در کوتاه ترین زمان، اهم اخبار و رویداد های مهم را در اختیار کاربران و مخاطبان همیشه همراه خود قرار دهد.

در کانال تابناک اصفهان در نرم افزار تلگرام، قرار است محتوای خبری از وب سایت تابناک اصفهان در کنار مهمترین موضوعات روز از سایر رسانه ها و شبکه های اجتماعی در قالب ها و فرمت های جدید به مخاطبان عرضه شود. رصد مداوم اخبار، نقل رویدادهای مهم از شبکه های بزرگ اجتماعی، باز نشر مطالب و محتوای خبری از رسانه های فارسی زبان داخلی و خارجی و رسانه های غیر فارسی زبان به همراه محتوای چند رسانه ای نظیر عکس و ویدئو مواد اصلی کانال «تابناک اصفهان» در نرم افزار تلگرام را تشکیل میدهند.

در این میان نکته ای که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، حجم و میزان انتشار مطالب در این کانال میباشد که بر این اساس، این شاخص به گونه ای مد نظر قرار گرفته است که ضمن آگاهی مخاطبان از مهمترین تحولات و اخبار روز و باز نشر مطالب جذاب از سایر رسانه ها، کمترین میزان پیام در طول روز با کیفیت بالا به دست مخاطبان برسد.

کانال رسمی سایت خبری تحلیلی تابناک اصفهان به آدرس زیر راه اندازی شده است.

مخاطبان با عضویت در این کانال ارتباطی می توانند از جدیدترین اخبار اصفهان و ایران مطلع شوند.

برای عضویت در کانال تلگرام تابناک اصفهان اینجا کلیک کنید و یا از لینک زیر استفاده کنید.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار