تابناك: مشخص نشد چرا یک هفته بعد از نامه ای محرم، به عنوان نامه خداحافظی نوشت، با وساطت یکی از بازیکنان این تیم (هادی عقیلی) به ترکیب تیم بازگشت و دوباره همه چیز به شرایط عادی بازگشت.
کد خبر: ۱۲۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹ 03 November 2015
به گزارش تابناک اصفهان، مشخص نشد چرا یک هفته بعد از نامه ای محرم، به عنوان نامه خداحافظی نوشت، با وساطت یکی از بازیکنان این تیم (هادی عقیلی) به ترکیب تیم بازگشت و دوباره همه چیز به شرایط عادی بازگشت.

روز گذشته بعد از نتیجه گیری های ضعیف سپاهان در چند هفته گذشته، حسین فرکی، مرد با اخلاق فوتبال ایران به دلیل فشار هواداران و برخی از مسئولان باشگاه از سمت خود کناره گیری کرد.

بلافاصله پس از این اتفاق، مجید بصیرت به عنوان سرمربی موقت این تیم انتخاب شد.

اما با این وجود، روز گذشته باشگاه سپاهان با زیرپا گذاشتن تصمیم قبلی، محرم نویدکیا را به عنوان سرمربی موقت این تیم معرفی کرد.

محرم فقط سرمربی موقت است!

اصغر باقریان درباره علت انتخاب محرم نویدکیا به عنوان جانشین موقت حسین فرکی به تسنیم گفت: نویدکیا فقط برای بازی روز چهارشنبه مقابل راه‌آهن این مسئولیت را دارد تا پس از آن دیدار سرمربی جدید تیم معرفی شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود معرفی مجید بصیرت به عنوان سرمربی موقت سپاهان، امروز این تصمیم جدید گرفته شد، افزود: بصیرت و زاغی‌نژاد به عنوان اعضای کادر فنی در کنار تیم حضور دارند اما باید کسی مسئولیت فنی و مدیریت تیم را در آن دیدار به عهده می‌گرفت و به همین دلیل ما نویدکیا را معرفی کردیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره وضعیت بررسی استعفای سرپرست تیم گفت: ما هنوز هیچ اقدامی نکرده و هیچ‌گونه تصمیمی هم درباره سرپرست تیم نگرفته‌ایم و این موضوع را به پس از انتخاب سرمربی مؤکول کردیم.

وی بیان کرد: رسول خوروش تا زمان انتخاب سرمربی جدید به کار خود ادامه می‌دهد تا پس از آن در مورد این مسئله تصمیم‌گیری کنیم و روز چهارشنبه هم خوروش به عنوان سرپرست تیم را همراهی می‌کند.

كفعمي:« علت رفتن فركي، نويدكيا نبود!»

پس از اين اتفاق، عده بسياري معتقد بودند كه شايد اصلا دليل اصلي قهركردن نويدكيا اختلاف با فركي بوده است!

کفعمی در گفت و گو با ايمنا، در پاسخ به این سوال که آیا اتفاقات مدتی پیش و غیبت محرم نویدکیا در تمرینات سپاهان و شایعه اختلاف وی با حسین فرکی در جدایی سرمربی سپاهان از این تیم نقش داشته است یا خیر گفت: اگر نویدکیا پس از بازگشت به تیم بازی نمی‌کرد و یا به او بازی نمی‌رسید شاید این تحلیل شما درست بود،اما از وقتی نویدکیا برگشت در همه بازی‌ها از او استفاده شد و فکر نمی‌کنم در مدتی که از بازگشت نویدکیا می‌گذشت، مسئله خاصی بین او و فرکی پیش آمده باشد. ممکن است از قبل مسئله‌ای وجود داشته باشد،اما در این یک ماهی که از بازگشت نویدکیا می‌گذرد مشکل خاصی وجود نداشت.

با وجود اين صحبت ها، پازل اتفاقات مختلف در تيم سپاهان، به نوعي شكل گرفته كه شايد به نظر برسد، رفتن فركي و اتفاقات بعدي، باجي است براي ماندن محرم در اين تيم...پازلي كه به خوبي نشانگر بازيكن سالاري در سپاهان است!
تابناك اصفهان، در روز هاي آينده به بررسي اتفاقات حاشيه اي سپاهان در اين چند ماه مي پردازد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار