رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل از تشدید نظارت ها بر فعالیت اصناف و بازاریان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۱ 10 March 2015
به گزارش ایرنا سیدحامد عاملیدر جلسه کمیسیون نظارت بازار افزود: تنظیم بازار ، کنترل قیمت ها و ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا و نظارت بر فروش فوق العاده و برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در اولویت برنامه های این سازمان قرار دارد.

وی گفت: با هدف تنظیم بازار در ایام پایانی سال و حمایت از مصرف کنندگان و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با اولویت کالاهای اساسی از جمله پوشاک ، کیف و کفش ، مواد غذایی و پروتئینی و خشکبار از 15 تا 25 اسفند ماه به مدت 10 روز کاری با 386 غرفه در شهرهای مختلف استان در حال برگزاری است.

عاملی اظهار کرد: طرح نظارتی ویژه نوروز 94 در قالب یک طرح به عنوان یکی از فعالیت های سازمان با استفاده از امکانات سازمان ، بازرسان مجامع امور صنفی با تشدید بازرسی و اجرای گشت های مشترک با تعزیرات حکومتی و ادارات ذیربط و فعالیت فوق العاده ستاد خبری برای دریافت گزارش های مردمی اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل ، در این جلسه در زمینه توانمند کردن اتحادیه ها با ادغام برخی از آنها ، افزایش حق عضویت عطار و سقت فروشان ، تهیه فرمولی برای افزایش حق عضویت اتحادیه ها ، پیشگیری از صدور مجوز نانوایی بدون ظرفیت سنجی و استعلام از شرکت غله و خدمات بازرگانی بحث و تبادل نظر شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار