مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از انجام 46 عملیات مختلف توسط این سازمان طی 48 ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 03 November 2015
به گزارش تابناک قم، عباس جعفری با اشاره به عملکرد این سازمان طی 48 ساعت گذشته گفت: در این مدت 46 عملیات مختلف در زمینه‌های ایمن‌سازی، حریق ضایعات، نجات و حریق انجام شده است.

وی در تشریح جزئیات این ماموریت‌ها افزود: در 48 ساعت گذشته 22 عملیات ایمن‌سازی، 14 عملیات حریق، هشت عملیات ایمن‌سازی و دو مورد حریق ضایعات روی داده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اضافه کرد: 9 مورد عملیات ایمن‌سازی در روز شنبه و 13 مورد دیگر در روز یکشنبه انجام شد.

جعفری درخصوص عملیات نجات اظهار کرد: پنج مورد عملیات نجات مربوط به روز شنبه و سه مورد دیگر نیز به روز یکشنبه اختصاص داشت.

وی با اعلام اینکه در این مدت دو مورد حریق ضایعات روی داد، ابراز کرد: یک مورد از این حوادث به روز شنبه اختصاص داشت و یک مورد دیگر در روز یکشنبه به وقوع پیوست.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ماموریت‌های حریق را 14 مورد ذکر کرد و گفت: یک مورد حریق در روز شنبه و 13 مورد دیگر نیز در روز یکشنبه اتفاق افتاد.

جعفری در تشریح عملیات ایمن‌سازی در روز شنبه بیان کرد: این ماموریت‌ها شامل یک مورد صید مار، یک مورد قطع آژیر خودرو، یک مورد بازگشایی درب منزل، یک مورد نشت گاز خودرو، دو مورد صید حیوانات موذی و سه مورد آب‌افتادگی داخل منزل می‌شد.

وی ادامه داد: در روز یکشنبه نیز 13 مورد عملیات ایمن‌سازی انجام شد که شامل سه مورد صید حیوانات موذی، یک مورد بازگشایی درب منزل، چهار مورد قطع آژیر خودرو، یک مورد گیر کردن خودرو داخل گل و لای، یک مورد احتمال ریزش آوار، یک مورد باز کردن درب منزل با همکاری نیروی انتظامی، یک مورد احتمال ریزش سقف و یک مورد آب‌افتادگی داخل منزل بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به عملیات نجات در این مدت بیان کرد: برق‌گرفتگی و فوت یک نفر در خیابان دیالمه، یک مورد محبوسی کودک داخل اتاق، سقوط خودرو داخل رودخانه و نجات جان سه نفر، یک مورد گیر کردن دست بچه در حلقه پلاستیکی و یک مورد گیر کردن خودرو با سرنشین در گل و لای از ماموریت‌های نجات در روز شنبه بود.

جعفری ادامه داد: دو مورد گیر کردن در آسانسور و یک مورد گیر کردن خودرو در گل و لای را از ماموریت‌های نجات در روز یکشنبه ذکر کرد.

وی عملیات حریق در 48 ساعت گذشته را مورد توجه قرار داد و افزود: دو مورد حریق اصله درخت در روز شنبه و دو مورد حریق خودرو، یک مورد حریق اصله درخت، یک مورد حریق آشپزخانه منزل، چهار مورد حریق کنتور برق، یک مورد حریق منزل، یک مورد حریق مغازه بر اثر اتصالی برق، یک مورد حریق کارخانه دمپایی و یک مورد حریق لاستیک خودرو نیز در روز یکشنبه به وقوع پیوسته است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار