کد خبر: ۱۲۳۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷ 03 November 2015

رئیس اتحادیه الکترونیک و صنوف وابسته شهرستان فردیس از پلمب 14 واحدصنفی موبایل و رایانه فاقد پروانه کسب و متخلف در بخش مشکین دشت این شهرستان خبر داد .

مهدی فولادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : این واحدهای صنفی بدلیل نداشتن پروانه کسب و در بعضی موارد گرانفروشی و نداشتن صلاحیت فردی پلمپ شدند.

وی ادامه داد: تعطیلی این واحدها با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی و پلیس فتا شهرستان فردیس انجام شد.

وی افزود : متأسفانه بیشتر این واحدها به دلایل مختلف از جمله ساخت مغازه بصورت غیرمجاز در ساختمان های مسکونی و نداشتن پایان کار امکان صدور جواز کسب برای آنها وجود ندارد.

وی با تأکید بر رعایت ضوابط از سوی واحدهای صنفی و با اشاره به اینکه ساماندهی و قانونمند کردن صنوف از وظایف اتحادیه هاست گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی و معضل بیکاری در جامعه همه سعی ما حفظ واحدهای صنفی و مشاغل است اما بی توجهی صاحبان مشاغل به اخطارها و عدم رعایت قانون در نهایت پلمب آنها را به همراه خواهد داشت .

رئیس اتحادیه صنف الکترونیک و صنوف وابسته شهرستان فردیس گفت: ماهانه گشت های مشترکی بین اتحادیه و اداره اماکن عمومی و پلیس فتا فردیس در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت.

فولادی یادآور شد: 102 واحد صنفی موبایل و تجهیزات مخابراتی،111 واحد صنفی رایانه، 115 واحد صنفی تعمیرات لوازم خانگی فعال و دارای پروانه کسب هستند و 223 مورد پرونده جدید در این بخش ها در دست اقدام اتحادیه می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار