مدیر عامل شرکت اب منطقه ای آذربایجان شرقی گفت: اجرای بیش از 95 درصد از پروژه لایروبی رودخانه آجی چای، با هزینه ای در حدود 150 میلیارد ریال انجام شده و تکمیل آن به اعتباری در حدود 50 میلیارد ریال نیاز دارد.
کد خبر: ۱۲۳۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰ 04 November 2015
به گزارش تابناک تبریز، غلامرضا هاشمی در جلسه شورای حفاظت از منابع آبی استان، بالا بودن مصرف آب در استان را یکی از مهم ترین عوامل اصلی کمبود و بحران آب دانست و عنوان کرد: تمامی دستگاه های اجرایی در موضوع مدیریت استفاده از آب باید با یکدیگر همکاری های لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه آب یک موضوع فرابخشی و ملی است، ادامه داد: متولی مدیریت آب، تنها شرکت آب منطقه ای نیست و فعالیت های تولیدی، صنعتی و .. این مهم را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی بر لزوم تشکیل تشکل های مردمی در راستای فرهنگ سازی استفاده درست از منابع آبی تاکید کرد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح لایروبیآجی چای اظهار کرد: اجرای بیش از 95 درصد از این پروژه مهم، با هزینه ای در حدود 150 میلیارد ریال انجام شده است و تکمیل آن به اعتباری در حدود 50 میلیارد ریال نیاز دارد.

هاشمی با بیان اینکه در سالجاری برای اجرای طرح های این حوزه ریالی به شرکت تخصیص داده نشده است، گفت: به دلیل اهمیت موضوع، شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی، اتمام لایروبی آجی چای را سرلوحه اهداف خود قرار داده و در آینده نزدیک این طرح را به اتمام می رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار