در راستای طرح تحول نظام سلامت؛
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در راستای طرح تحول نظام سلامت در بخش بهداشتی، طرح تشدید نظارت و کنترل شرایط بهداشتی اصناف در استان بوشهر نیز در حال اجرا است.
کد خبر: ۱۲۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 06 November 2015
تابناک بوشهر: عبدالمحمد خواجه‌ئیان گفت: با توجه به رشد سریع تعداد و تنوع مراکز تهیه و فروش مواد غذایی، تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها از مراکز و اماکن حساس در مدت باقیمانده ازسال ۹۴ در دستور کار معاونت بهداشتی بوشهر قرار دارد.

رئیس مرکز بهداشت استان اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های نظارتی و اجرایی دانشگاه علوم پزشکی و معاونت بهداشتی برای عملیاتی کردن و اجرای این طرح توسط شبکه‌های بهداشت و درمان استان، برنامه‌های اجرایی آن به آنان ابلاغ شده است.

خواجه‌ئیان تصریح کرد: طرح تشدید کنترل و نظارت اصناف از نیمه آبان ماه سال‌جاری تا پایان سال در سطح استان در دستور کار شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها قرار خواهد داشت و در طول اجرای طرح، ارتقای شاخص‌های بهداشتی در صنوف یاد شده مد نظر قرار خواهد گرفت.

وی تأکید کرد: این طرح در تمامی شهرستان‌های استان و در مناطق شهری و روستایی اجرا می‌شود و در اجرای این برنامه تمامی شهرستان‌ها از حداکثر توان خود استفاده خواهند کرد و امیداوریم با همکاری سایر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط و برنامه‌ریزی‌های لازم به اهداف پیش‌بینی شده در طرح دست پیدا کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار