به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی نمایشگاه نقاشی کودکان در محمودآباد افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۲۴۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰ 06 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، این نمایشگاه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد و موسسه قرآنی ترانه های آسمان و انجمن هنرهای تجسمی محمودآباد و با حضور یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانواده های دانش آموزان در سالن گالری مجتمع فرهنگی و هنری غدیر افتتاح شد.
فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در آئین افتتاح این نمایشگاه گفت: پیوند کودکان با دنیای فرهنگ و هنر رشد ذهنی کودکان را به همراه داشته و موجب بروز خلاقیت و ارتقاء فرهنگی جامعه می گردد.
وی با اشاره به اهمیت آموزش هنر در بین کودکان گفت: غنی سازی اوقات فراغت کودکان و آموزش هنر به عنوان یکی از شاخصهای توسعه فرهنگی جامعه همواره باید مدنظر دستگاههای فرهنگی جامعه قرار گیرد.
در ادامه امیرامیر نیا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد گفت: این نمایشگاه بمنظور گرامیداشت هفته دانش آموز و با هدف حمایت از کودکان هنرمند و کشف استعدادهای جدید هنری برگزار می گردد.
وی افزود : در این نمایشگاه 50 تابلوی اثر نقاشی در سبک آزاد هنری و با ابزار هنری مداد رنگی و آبرنگ و مداد شمعی و گواش و پاستل توسط 45 کودک و نوجوانان چهار تا 10 سال طراحی و به نمایش گذاشته شده است.
وی افزود: این نمایشگاه به مدت پنج روز در سالن گالری هنری مجتمع فرهنگی هنری غدیر جهت بازدید شهروندان و علاقمندان دایر
می باشد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار