کد خبر: ۱۲۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵ 06 November 2015

مدیر عامل شرکت پست استان البرزاز راه اندازی سامانه خدمات ویژه شهروندی دراستان البرز ظرف سه ماه آینده خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، محمور فرزین امروز(13آبان)، در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل پست استان البرز اظهار کرد: ‌پست‌های مدرن دنیا ماموریت‌های جدیدی به خود گرفته‌اند و سبک و شیوه خدمات رسانی خود را متناسب با نیاز مردم تغییر داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: براین اساس انتظار می‌رود که پست ایران نیز از وضعیت سنتی خارج شود و به سمت خدمات نوین و به روز پیش برود.

فرزین افزود: امروز پست های کشورهای پیشرفته دنیا سرویس‌های جدیدی را به مشتریان ارائه می‌دهند و به سمت تجارت الکترونیک، ارسال امانات ،پست لجستیک و جابه جایی سریع و ایمن کالا حرکت کرده‌اند.

این مسئول توضیح داد: این شرایط باید با ایجاد زیرساخت‌های لازم درایران نیز به وجود بیاید تا به سمتی پیش برویم که مردم به جز درمواقع ضروری از منزل خارج نشوند.

وی ابراز کرد:‌ با الکترونیکی شدن بسیاری از خدمات، خواه ناخواه از درآمدهای پست کاسته می‌شود مگر این که واحدهای پست به سمت ارائه خدمات جدید پیش بروند .

این مسئول گفت:‌ امروز پست کشورهای پیشرفته به سمت مرسولات غیر ثبتی پیش رفته است به طوری که دربرخی کشورهای بیش از 99 درصد مرسولات به صورت غیر ثبتی جابه جا می‌شوند.

فرزین در بخش دیگری از صحبت‌های خود به راه اندازی سامانه حدمات ویژه شهروندی در البرز اشاره کرد و افزود: با رایزنی‌ها و هماهنگی‌های به عمل آمده تلاش می‌شود ایت سامانه تا سه ماه آینده درالبرز راه اندازی شود.

مدیر عامل شرکت پست البرزدر پایان گفت: باید به سمت هوشمند سازی خدمات پست حرکت کنیم؛ چراکه این اقدام منجر به چابک سازی خدمات ف افزایش بهره وری کاهش قیمت تمام شده خدمات برای مشتریان می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار