تابناک: معاون امور عمرانی استانداری اصفهان از تخصیص 100 درصدی اعتبارات عمرانی این استان در سالجاری خبر داد.
کد خبر: ۱۲۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹ 10 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، محمد علی طرفه روز سه شنبه در اجلاس شورای اسلامی استان اصفهان افزود: حدود 70 درصد از اعتبارات ماده 180 نیز تخصیص یافته است.

وی در ادامه از تشکیل کمیته ای برای تعیین ضریب توزیع اعتبارات در بخش ارزش افزوده و آلایندگی ها در این استان خبر داد.

طرفه ادامه داد:از سوی مسوولان ذیربط برنامه ریزی شده است تا بعضی از طرح هایی که امکان تکمیل و اتمام آن با این اعتبارات وجود دارد در اولویت قرار بگیرد و به نتیجه برسد.

وی در خصوص طرح های هادی، جامع و تفصیلی نیز گفت: استاندار اصفهان تاکید ویژه ای دارند که طرح های که مصوبات آن انجام شده و یا در حال تصویب است به سرعت ابلاغ شود.

معاون امورعمرانی استاندای اصفهان تصریح کرد: ابلاغ این طرح ها کمک می کند تا نظام شهری با روش های مهندسی و اسلوب درست طراحی شود و مردم از سرگردانی نجات یابند.

وی به طولانی شدن زمان مطالعه و ابلاغ برخی از طرح ها در شهرهای مختلف اشاره کرد و گفت: شرایط امروز با شرایط گذشته طرح متفاوت است و قرار است نمایندگان شوراها وشهرداران مواردی که درخواست اصلاح طرح ها را دارند مطرح کنند تا این موضوعات در کمیسیون ماده پنج و کارگروه زیربنایی بررسی و اصلاح شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان ها پتانسیل های خوبی برای حوزه گردشگری وجود دارد، اضافه کرد: نمایندگان شورای اسلامی استان پیشنهادات خود را در این خصوص به معاونت عمرانی استانداری اصفهان اعلام و همچنین با اطلاع رسانی از متوقف شدن برخی از مجوزها در حوزه گردشگری جلوگیری کنند.

معاون امور عمرانی استانداری اصفهان در خصوص جایگاه شورا اسلامی استان اصفهان گفت: شوراهای اسلامی، نمایندگان محلی هستند که از بطن مردم بوده و به عنوان بازوی نیرومند دولت در خدمات رسانی به مردم محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه شوراها به عنوان بازوی حوزه عمرانی و فعالیت های دولت همواره تعامل دستگاه های دولتی و مردم را فراهم کرده اند، اظهار کرد: شورای استان اصفهان به طور دوره ای تشکیل می شود و اعضای آن منتخبان شوراهای اسلامی شهرستان ها هستند.

طرفه با بیان اینکه انتظارات شوراها در جلسه امروز مطرح شد، افزود: بخشی از انتظارات مربوط به فعالیت های عمرانی و طرح های در حال اجرای شهرستان ها بود که نیاز به تسریع و توجه جدی دستگاه های اجرایی دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :