معاون عملیات مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمانشاه از آمادگی 14 مرکز جاده ای فوریت های پزشکی در کنار پایگاه های شهری برای خدمت رسانی به زوار اربعین در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ 07 November 2015
معاون عملیات مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمانشاه از آمادگی ۱۴ مرکز جاده ای فوریت های پزشکی در کنار پایگاه های شهری برای خدمت رسانی به زوار اربعین در استان خبر داد.

فریدون صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی مطلوب به زائرین اربعین در کرمانشاه جلساتی با حضور کمیته های عضو ستاد اربعین برگزار می شود.

وی با اشاره به عضویت ۶ کمیته در ستاد اربعین استان کرمانشاه شامل عتبات عالیات، هلال احمر، اداره اوقاف، دانشگاه علوم پزشکی و گمرک، تصریح کرد: مسئولیت کمیته بهداشت و درمان بر عهده مرکز فوریت های پزشکی است که به نمایندگی از دانشگاه علوم پزشکی در این جلسات حضور دارد.

معاون عملیات مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمانشاه، خاطر نشان کرد: کنترل و بازرسی از اماکن بین راهی که نسبت به تهیه و توزیع غذا در بین زائران حسینی اقدام می کنند از جمله وظایف کمیته بهداشت و درمان است که در بخش بهداشت صورت می گیرد.

صادقی از آمادگی برای خدمت رسانی به زوار اربعین و کسانی که در طول مسیر دچار حادثه احتمالی می شوند خبر داد و گفت: توزیع دارو و توزیع بروشور در خصوص بیماری های واگیر شایع در کشور عراق از دیگر اقداماتی است که توسط مرکز فوریت های پزشکی کرمانشاه انجام خواهد شد.

وی از فعال شدن ۱۴ پایگاه جاده ای توسط مرکز فوریت های پزشکی در مسیرهای تردد زوار اربعین در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: علاوه بر آن ۱۴ پایگاه شهری نیز آماده ارائه خدمت به زائرین هستند.

صادقی خاطر نشان کرد: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با تجهیزات کامل نیز برای این منظور اختصاص داده شده که در صورت نیاز به تعداد آن افزوده خواهد شد.

معاون عملیات مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: چنان چه استفاده از بالگرد برای خدمات رسانی نیز مورد نیاز باشد با هماهنگی هوانیروز نسبت به این امر اقدام خواهد شد.

صادقی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته این آمادگی وجود دارد که در صورت اعلام نیاز از سوی استان های همجوار نیرو و تجهیزات مورد نیاز در اختیار آنها قرار داده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار