"کرانچاربعید است، با ابراهیم زاده صحبت نکرده ایم، قلعه نویی شاید!"
تابناک: پس از رفتن حسین فرکی از اصفهان، در محافل رسمی و غیر رسمی از گزینه های مختلفی برای هدایت سپاهان نام برده شد؛ از منصور ابراهیم زاده اصفهانی که در فصل های گذشته به صورت مکرر نام او به عنوان گزینه سرمربی گری عنوان می شود، گرفته تا امیر قلعه نویی که با این تیم دو فصل نیز قهرمان شده بود.
کد خبر: ۱۲۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵ 07 November 2015

به گزارش تابناک اصفهان، پس از رفتن حسین فرکی از اصفهان، در محافل رسمی و غیر رسمی از گزینه های مختلفی برای هدایت سپاهان نام برده شد؛ از منصور ابراهیم زاده اصفهانی که در فصل های گذشته به صورت مکرر نام او به عنوان گزینه سرمربی گری عنوان می شود، گرفته تا امیر قلعه نویی که با این تیم دو فصل نیز قهرمان شده بود.

در روز های اول رفتن فرکی، محرم نوید کیا را سرمربی موقت معرفی کردند و از گزینه خارجی نام بردند؛ گزینه های مختلفی مثل اسماچیچ، برانکو و حتی کرانچار به عنوان گزینه سرمربی گری معرفی شدند.

با این وجود امروز مسعود تابش، قائم‌مقام باشگاه سپاهان اصفهان به تسنیم گفته است: گزینه‌های باقیمانده سرمربیگری سپاهان هم ایرانی و هم خارجی هستند و به زودی از بین آنها سرمربی مورد نظر انتخاب می‌شود.

وی با اشاره به روند انتخاب سرمربی تیم سپاهان و شرایط هیئت مدیره در انتخاب وی اظهار داشت: هیئت مدیره باشگاه هنوز به جمع‌بندی لازم درباره سرمربی نرسیده و عجله‌ای در این زمینه وجود ندارد بنابراین تا حداکثر پایان هفته وی انتخاب می‌شود.

وی افزود: ما بر روی 5 گزینه به جمع‌بندی رسیده‌ایم که نمی‌توان نام آنها را اعلام کرد اما بدون شک در بین گزینه‌ها، هم نام سرمربیان ایرانی وجود دارد و هم خارجی.

قائم‌مقام باشگاه سپاهان اصفهان درباره اینکه آیا ابراهیم‌زاده و قلعه‌نویی گزینه‌های ایرانی تصدی سرمربیگری این تیم هستند یا خیر، افزود: اجازه دهید که درباره اسامی صحبتی نکنیم.

وی درباره انتظارات باشگاه سپاهان در این زمینه گفت: هدف‌گذاری ما قهرمانی در لیگ برتر، آینده باشگاه، بازی‌های آسیایی، استفاده از آکادمی فوتبال سپاهان و نیروهای جوان در ترکیب تیم بزرگسالان است که مربی انتخابی باید آنها را برآورده سازد.

تابش اضافه کرد: ما در روزهای آینده سرمربی مورد نظر را انتخاب می‌کنیم اما در صورت طولانی شدن این روند، وی حداکثر تا پایان هفته معرفی می‌شود.

"کرانچاربعید است، با ابراهیم زاده صحبت نکرده ایم، قلعه نویی شاید!"

منوچهر نیکفر نیز پیش از این گفته بود: کرانچار جزو گزینه‌ها بود اما قبلاً این فصل‌ها را تجربه کرده بود و بعید است او را انتخاب کنیم ضمن اینکه با ابراهیم‌زاده نیز هیچ مذاکره‌ای نداشتیم و حداقل اینکه از طرف هیأت مدیره با او مذاکره نشده است. ما اولویتمان مربی خارجی است و اگر در این مورد توافق نکنیم به سراغ مربی داخلی خواهیم رفت. قلعه‌نویی هم جزو گزینه‌هایی که بررسی کردیم قرار داشت.


با این وجود شنیده ها حاکی از این است که سپاهان با سرمربی خارجی به توافق نرسیده و مهمترین گزینه سرمربی گری سپاهان امیر قلعه نویی، سرمربی سال های گذشته استقلال و سپاهان است. حتی گفته می شود، قرارداد داخلی این سرمربی پیش از این نوشته شده و به امضا طرفین نیز رسیده است؛ البته این صحبت ها هنوز از منابع رسمی تأیید نشده است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
هرچند شرایط سخت است اما امیر قلعه نویی مربی بزرگی است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :