نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه سبلان پارچه به یک سرمایه‌گذار خوشنام و باسابقه در عرصه نساجی که غیربومی است واگذار شد.
کد خبر: ۱۲۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰ 07 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی افضلی‌فرد صبح امروز در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی استان در گفت‌و گو با تعدادی خبرنگاران در اردبیل در مورد آخرین وضعیت کارخانه سبلان پارچه اظهار کرد: کارخانه سبلان پارچه به یک سرمایه‌گذار خوشنام و باسابقه در عرصه نساجی که غیربومی است واگذار شد.

وی افزود: این کارخانه به سرمایه‌گذار جدید واگذار شد و انتظار می‌رود بانک تجارت دیگر در این زمینه از انتشار شایعات و برخی شانتاژ‌های غیرواقعی دست بردارد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه به هیچ‌وجه کارخانه سبلان پارچه با شرایط یک مزایده عادلانه به بانک تجارت واگذار نشده بود، گفت: ما به رغم این همه ناعدالتی که بانک تجارت در حق سبلان پارچه انجام داد از او دعوت کردیم تا در مزایده جدید شرکت کند اما بانک تجارت هیچ یک از شرایط سه‌گانه ما را قبول نکرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این بانک 7 میلیارد تومان به این کارخانه خسارت زده و انتظار می‌رود این خسارت را به هر نحو ممکن جبران کند در حالی که تاکنون زیر بار پرداخت این خسارت نیز نرفته است.

افضلی‌فرد با بیان اینکه یک سرمایه‌گذار خوشنام و پرسابقه در حوزه نساجی عهده‌دار کارخانه سبلان پارچه شده است، ادامه داد: امیدواریم با توجه به سوابق مناسب این سرمایه‌گذار با فعال شدن این کارخانه زمینه اشتغال 4 هزار و 500 نفر فراهم آید.

وی با اشاره به برخی رفتارهای نامناسب بانک تجارت و موضع‌گیری سوء در مورد این کارخانه گفت: با توجه به اینکه در راس این استان، استاندار است که از سرمایه‌گذار حمایت می‌کند قطعا با فعال شدن این کارخانه توسط سرمایه‌گذار جدید ظرفیت اشتغالزایی مناسب‌تر فراهم می‌آید.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در پایان توضیح داد: امیدواریم هرچه‌ سریع‌تر سرمایه‌گذار تمام بخش‌های کارخانه را فعال کرده و این کارخانه با تمام توان اشتغال و تولید فعالیت مجدد خود را از سر بگیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار