کد خبر: ۱۲۵۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۹ 08 November 2015

کارگاه آموزشی بین رشته ای علوم زیستی روز شنبه با حضور نماینده تجاری شرکت آلمانی MN در دانشکده علوم زیستی دانشگاه خوارزمی مستقر درکرج برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این کارگاه آموزشی با هدف آشنایی دانشجویان و اساتید در این حوزه با آخرین و جدیدترین دستگاه های تجزیه شیمیایی برای پژوهش های علوم زیستی برگزار شد.

نماینده شرکت آلمانی MN در حاشیه این کارگاه آموزشی به خبرنگار ایرنا گفت: ارایه آخرین دستاوردها و اطلاعات در حوزه علوم زیستی به دانشجویان ایرانی برای ارتقای علمی در سطح بالا و همچنین عرضه و معرفی این اطلاعات و دستگاه ها به بازار بین المللی از مهمترین اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی است.

دکتر چریستوس ایوان گلاکاکیس افزود: تمام دانشگاه هاو دانشجویان ایران علاوه بر اینکه می توانند به علوم جدید دست یابند از مزایای این علوم بهره مند شوند.

وی اظهار داشت: فناوری بهتر موجب نوآوری و دستاوردهای نوینی می شود و هرچه اطلاعات علمی بیشتر باشد، می توان سودآوری بیشتری داشت.

وی گفت: تعویض تکنولوژی و به روز شدن موجب بهبود در جامعه می شود و این جابجایی و تبادل اطلاعات به نفع هر دو طرف است .

در حاشیه این کارگاه آموزشی، آخرین و به روزترین دستگاه های شرکت تجاری 'ام .ان ' همچون دستگاه اسپکتروفتومتر UV/VIS، دستگاه فتومتر رومیزی، دستگاه فتومترپروتابل و دستگاه راکتور COD معرفی و به نمایش گذاشته شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار