مدیر کل اوقاف قزوین:
حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین خبر از برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قزوین در روزهای 27 و 28 آبانماه داد.
کد خبر: ۱۲۵۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶ 08 November 2015
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ، حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین، با اشاره به اینکه مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم 27 و 28  آبان‌ماه برگزار می شود، اظهار داشت: مراسم افتتاحیه این مسابقات ساعت 9 روز 27 آبان ماه در امامزاده حسین (ع) برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با بیان اینکه برگزیدگان مرحله شهرستانی سی ‌و هشتمین مسابقات قرآن کریم به مرحله استانی راه پیدا کرده‌‌اند، عنوان کرد: در حفظ پنج جزء 18 نفر از برادران و 18 نفر از خواهران در مقطع بزرگسالان به مرحله استانی راه پیدا کرده‌اند.

حجت الاسلام مصطفی نوروزی درباره تعداد شرکت‌کنندگان در این مرحله از مسابقات گفت: در رشته حفظ 10 جزء 18  نفر از برادران و 18  نفر از خواهران، حفظ بیست جزء 18 نفر از برادران و 18 نفر از خواهران، حفظ کل 18 نفر از برادران و 18  نفر از خواهران در سنین بزرگسال در مرحله استانی این مسابقات حضور دارند.

وی با بیان اینکه در مجموع 162 نفر برادر و 144 نفر خواهر در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم حضور دارند، افزود: در رشته تحقیق 18 نفر خواهر و 18 برادر، ترتیل 18 خواهر و 18 برادر، معارف قرآنی 36 نفر برادر و خواهر ، اذان 18 نفر برادر، دعاخوانی 12 نفر برادر و 14 نفر خواهر به این مرحله راه پیدا کرده‌اند.

حجت الاسلام مصطفی نوروزی عنوان کرد: دعوت از مسئولان، فضاسازی قرآنی در زمان مسابقات، تبلیغات محیطی به یاد و شهدای قرآنی فاجعه منا، حضور چهره‌های قرآنی و اهدای بسته‌های فرهنگی به مدعوین از جمله اقدامات جانبی این مسابقات است.

شایان ذکر است بالغ بر 6000 نفر در در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی ثبت نام کردند و در مهرماه به رقابت پرداختند و منتخبین آنها در 27 و 28 آبانماه با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین : هر شهید روشنگر و احیاگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین : هر شهید با رجعت خود به شهر و دیار و همرزمان خود روشنگر و احیاگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است
    
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ، حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ، در حاشیه مراسم تشیع شهید علوی اظهار اظهار داشت: شهدای ما با جانفشانی و ایثار خود و آشنایی و درک حقیقت اسلام نام خود را جاودانه کردند.
 
وی افزود: جانبازان و ایثار گران ستون های محکم و استوار خیمه انقلاب هستند و در همه صحنه ها ثابت کرده اند که اگر باز هم ولایت نیاز به از خود گذشتگی داشته باشد در صحنه حاضرند وتا پای جان پیش خواهند رفت.
 
مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ادامه داد : هر شهید با رجعت خود به شهر و دیار و همرزمان خود روشنگر و احیاگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وي اعلام كرد: اين روزها شاهد بازگشت پيكر يكي از فرزندان ملت هستيم كه سال هاي سال چشم انتظار وی از جبهه هاي نبرد حق عليه باطل بودیم و امروز روی دستان مردم شهید پرور قزوین اين شهيد عزيز را تشييع کردیم تا با حضور خود پایبندی به راه و منش شهداء امام (ره) و رهبری و ارزش های والای نظام را اعلام نمائیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار