صاحب امتیاز و مدیرمسئول نشریه نقدحال کرمانشاه گفت: نمایشگاه مطبوعات امسال نسبت به دوره های گذشته از نظم و مقررات بهتری برخودار است.
کد خبر: ۱۲۵۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶ 08 November 2015
صاحب امتیاز و مدیرمسئول نشریه نقدحال کرمانشاه گفت: نمایشگاه مطبوعات امسال نسبت به دوره های گذشته از نظم و مقررات بهتری برخودار است.

غلامرضا نوری اعلا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نمایشگاه امسال در فضا و محیط بسیار خوبی برگزار شده و محلی است برای گردهمایی اصحاب رسانه تا از تجربیات یکدیگر استفاده کنند.

وی یادآور شد: حضور در این نمایشگاه باعث افزایش تجربیات ما و شناختن نقاط ضعف و قوت رسانه هایمان در نقدهایی که صورت می گیرد، می شود و همین عامل باعث بهتر شدن کار برای آینده رسانه ها خواهد شد.

نوری اعلا گفت: سال گذشته غرفه نشریه نقدحال به عنوان غرفه برتر شناخته شد و حضور خوبی که در آن نمایشگاه داشتیم باعث شد تا امسال دو نشریه دیگر از استان هم در نمایشگاه امسال حضور پیدا کنند.

مدیر مسئول نشریه نقد حال یادآور شد: امیدوارم در سال های آتی شاهد حضور نشریات بیشتری از استان کرمانشاه در نمایشگاه مطبوعات کشور باشیم چرا که این کار باعث دیده شدن آن ها خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه تاکنون 410 شماره از نشریه نقدحال منتشر و در اختیار مردم قرار گرفته است، گفت: در نمایشگاه امسال غرفه ما دقیقا در ورودی آن قرار گرفته و می توان گفت بهترین مکان نمایشگاه را در اختیار داریم.

نوری اعلا گفت: از دیروز که نمایشگاه آغاز به کار کرد تعدادی از هنرمندان، اساتید دانشگاه نظیر پرفسور کردوانی، ورزشکاران و کارشناسان ورزشی نظیر امیر حاج رضایی از غرفه نقدحال بازدید کردند.

در نمایشگاه بیست و یکم مطبوعات و خبرگزاری های کشور که در تهران از دیروز(شنبه) آغاز شده، استان کرمانشاه دارای چهار غرفه می باشد که به سه نشریه باختر، نقدحال و صفای سخن و اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی اختصاص یافته است.

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با حضور بالغ بر600 رسانه در 567 غرفه و شعار ' نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه ' برپا شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار