شهردار منطقه 20 گفت: کاهش تولید زباله در راستای اهداف زیست محیطی از جمله طرح آسمان آبی زمین پاک، اولویت شهرداران محلی جنوب تهران باشد.
کد خبر: ۱۲۵۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ 08 November 2015
منصورکتانباف در حاشیه سومین دور از بازدیدهای محله به محله گفت: سراهای محله تنها ظرفیت های فرهنگی مشترک در تمامی محله ها است که با همت مدیریت شهری و رویکرد فرهنگ سازی و اطلاع رسانی ایجاد شده است.

وی ترویج طرح زیست محیطی آسمان آبی، زمین پاک و خط سفید را از اولویت های مدیریت شهری برشمرد و افزود: کاهش تولید زباله های خانگی، تفکیک پسماند های خشک از مبدا، ترویج استفاده از حمل و نقل عمومی و رعایت اصول ایمنی ترافیکی از مهمترین مسائلی است که لازم است در سراهای محله به عنوان مراکز آموزشی محله ها آموزش داده شود.

کتانباف نقش مدیران محله و شورایاران را در بهبود شرایط زندگی شهری بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: معتمدان محلی به عنوان نمایندگان محله از ظرفیت دیگر دستگاه های متولی شهر از جمله ادارات ارشاد و فرهنگ اسلامی، ورزش و جوانان و بهداشت و درمان نیز استفاده کنند.

وی یادآور شد: ساماندهی خیرین، شناسایی نیازمندان، توانمندسازی محلات از دیگر فعالیت های فرهنگی محله ها است که علاوه بر مسائل آموزشی در جریان است.

در ادامه بازدیدهای میدانی و محله به محله مدیران ارشد شهری، شهردار و معاونین منطقه 20 در محله های علائین و ولی آباد حاضر شدند و ضمن دریافت گزارش عملکرد، به بررسی مشکلات احصاء شده از سوی مدیران محله و شورایاران محله پرداختند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار