مدیر امور عمرانی شهرداری اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام داده و حمایت شهرداری و شورای شهر کمربندی دوم استان اردبیل در آینده نزدیک تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۱۲۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷ 08 November 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیلٰ، مهران شفادل ظهر امروز در بازدید خبرنگاران از پروژه‌های شهرداری اردبیل اظهار داشت: با حمایت شهرداری و شورای شهر اردبیل اقدامات اساسی در راستای تکمیل کمربندی دوم اردبیل انجام شده است و با تکمیل این پروژه مهم ترافیک شهری در این استان کاهش چشمگیری خواهد داشت.

وی گفت: تکمیل پروژه کمربندی دوم اردبیل علاوه بر کاهش ترافیک سبب جذب گردشگران داخلی و خارجی به استان اردبیل به ویژه دریاچه شورابیل می‌شود و ما در این راستا برای استقبال از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی طرح‌های بسیار ویژه‌ای را پیش‌ببنی کرده‌ایم.

مدیر امور عمرانی شهرداری اردبیل بیان کرد: بزرگ‌ترین رینگ گردشگری سلامت خاورمیانه نیز در آینده نزدیک در محوطه دریاچه شورابیل اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که در این طرح علاوه بر امکانات گردشگری و تفریحی برای گردشگران نیز طرح‌های بسیار مناسبی اجرا و تدارک داده می‌شود.

شفادل تصریح کرد: ساماندهی و توسعه طرح گردشگری دریاچه شورابیل از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری و شورای شهر اردبیل است که در صدد هستیم با ساماندهی دریاچه شورابیل گردشگران داخلی و خارجی را در منطقه افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری و شورای شهر اردبیل نیز امسال 56 پروژه مهم را اجرا کرده استآ افزود: در حال حاضر 28 پروژه در دست اجرا بوده و تعداد زیادی از پروژه‌ها نیز بهره‌برداری شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار