عضو کمیسیون آموزش مجلس خبر داد
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در جلسات «کمیته رسیدگی به معیشت فرهنگیان» به هیچ نتیجه‌ای نرسیدیم و در نتیجه این کمیته تعطیل شد.
کد خبر: ۱۲۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹ 10 November 2015

به گزارش تابناک کردستان، جبار کوچکی‌نژاد، در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: با توجه به اینکه در جلسات کمیته رسیدگی به معیشت فرهنگیان به هیچ نتیجه‌ای دست نیافتیم و اعتباری برای پرداخت معوقات فرهنگیان از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تامین نشد، این کمیته تعطیل شد.

وی درباره وضعیت کمیته رسیدگی به معیشت فرهنگیان، گفت: برای حل مشکلات فرهنگیان مقرر شد تا کمیته رسیدگی به معیشت فرهنگیان با حضور ۵ نفر از نمایندگان مجلس، رئیس و نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و وزیر آموزش‌وپرورش تشکیل شود که این اتفاق افتاد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: ۶ جلسه این کمیته تشکیل شد اما به هیچ نتیجه عملی دست نیافتیم و نمایندگان از جمله بنده در دیگر جلسات این کمیته شرکت نکردند و شنیدم که این کمیته دیگر جلساتی برگزار نمی‌کند و تعطیل شده است.

وی گفت: در این جلسات مقرر شد مبلغ مورد نظر بازنشستگان فرهنگی توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تعیین تکلیف شود اما به دلیل اینکه به هیچ نتیجه عملی دست نیافتیم و سازمان مدیریت اعتبار وزارت آموزش‌وپرورش را تامین نکرد این کمیته تعطیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار