سرمربی فولاد جایش را به فرکی نداد؛
تابناک: پیش از این و با توجه به شرایط اسکوچیچ، باقریان، مدیرعامل سپاهان به وی تا پایان شب گذشته فرصت داده بود که او برای حضور ذر سپاهان اعلام امادگی کند.با این وجود، وی حاضر نشد که نقد را با نسیه عوض کند و در فولاد ماند.
کد خبر: ۱۲۷۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۰ 11 November 2015
  • به گزارش تابناک اصفهان - سرویس ورزش، پیش از این و با توجه به شرایط اسکوچیچ، باقریان، مدیرعامل سپاهان به وی تا پایان شب گذشته فرصت داده بود که او برای حضور ذر سپاهان اعلام امادگی کند.(متن خبر)

با این وجود، وی حاضر نشد که نقد را با نسیه عوض کند و در فولاد ماند.

اسکوچیچ به ورزش سه گفته است: با وجود لطف بزرگ مدیران سپاهان تصمیم دارم در اهواز به کار خودم ادامه بدهم. من به پیشنهاد سپاهان افتخار می کنم و برای این تیم بزرگ و مدیرانش آرزوی موفقیت می کنم. آنها هم همواره یک مدعی قابل احترام در لیگ برتر به شمار می آیند و من هم امیدارم در آسیا هم نتیجه خوبی بگیرند و از آنها هم عذرخواهی می کنم که با وجود علاقه ای که وجود داشت نتوانستم همراهی شان کنم.

اسکوچیچ در خصوص تصمیم خود درباره ادامه کار در فولاد هم می گوید: من در فولاد ماموریت ناتمامی دارم که باید آن را به سرانجام برسانم. دوست نداشتم تیم را در این شرایط رها کنم و به شهر دیگری بروم و ترجیح دادم که بمانم و بجنگم. البته پیروزی تنها در شرایطی رخ خواهد داد که همه کنار و متحد با هم فولاد را به جایگاه اصلی اش برگردانیم.
اسکوچیچ در پایان گفت: من از هواداران فولاد انتظار دارم بیش از گذشته همراه تیمشان باشند و بازیکنان مرا در بازگشت به لیگ یاری کنند. شکی نیست که ما امتیازات مهمی را از دست دادیم اما زندگی برای فولاد ادامه خواهد داشت و ما در آغاز مجدد لیگ روی خوش فوتبال را خواهیم دید. حالا پرونده انتقال من به سپاهان بسته شده و من ضمن خوشحالی بابت اینکه کار من در فولاد دیده شده اعلام می کنم در کنار مردم اهواز باقی خواهم ماند تا دوباره روزهای خوش را با هم جشن بگیریم.

با وجود این تصمیم دوباره گزینه های قبلی پای میز مذاکره آمدند و همه چیز دوباره به روز اول بازگشت.
گفته می شود، گزینه بعدی لوکابوناچیچ بوده که با توجه به سابقه قبلی در سپاهان، برخی از بازیکنان شاخص این تیم همچون محرم نویدکیا، حسین پاپی و هادی عفیلی با وی مشکل دارند.
البته از گزینه ها داخلی مثل قلعه نویی و ابراهیم زاده نیز نباید غافل شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار