مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: بر اثر بارندگی بامداد روزچهارشنبه، سقف دو باب منزل مسکونی در این شهر فرو ریخت.
کد خبر: ۱۲۷۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰ 11 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، فرجام دانش روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این حادثه در محله های پل خواجو و کوی ملت بندرعباس اتفاق افتاده و تلفات جانی در برنداشته است.

وی اضافه کرد: بعضی از معابر و کوچه های بندرعباس و محوطه هتل هرمز نیز دچار آبگرفتگی و بر اثر شکستگی شاخه های درختان در برخی بلوارها و خیابان های شهر، سیم های برق قطع شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس اظهارکرد: ماموران آتش نشانی از بامداد امروز در حال تخلیه آب و ساماندهی معابر شهری و اماکن عمومی هستند.

پیرو اطلاعیه شماره 35 مورخه 13 آبان امسال، نقشه های هواشناسی بیانگر تقویت سامانه ناپایدار جوی در روزهای سه شنبه 19 تا پنجشنبه 21 آبان است.

دراین اخطاریه عنوان شده است: تقویت این سامانه موجب شدت بارش، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها، طغیان رودخانه های فصلی، وقوع تگرگ و کاهش دما می شود.

اداره کل هواشناسی هرمزگان در این اخطاریه وضعیت دریا را نیز متلاطم پیش بینی کرده و توصیه کرده است که برنامه های لازم در این حزوه پیش بینی شود.

از سه روز گذشته تاکنون در هرمزگان 184 میلی متر باران باریده و موجب تعطیلی تمام بنادر مسافری هرمزگان شده است.

بارندگی سه روز گذشته 60 میلیارد ریال به جاده های هرمزگان خسارت زده و جان یک کودک 11 ساله را در رودان گرفته است.

بارندگی در اسفندماه سال گذشته دو هزار میلیارد ریال خسارت به هرمزگان وارد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار