معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: ۲۲ هزار بازرسی بر قیمت اقلام ویژه عید در استان فارس انجام شد.
کد خبر: ۱۲۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵ 11 March 2015

محمد ابراهیم صداقت گفت: طرح نظارت بر قیمت کالاهای مربوط به عید از ۹ اسفند در سطح استان آغاز شده که جمعا ۳۰۰ بازرس از سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف طی این طرح به فعالیت پرداخته اند.

وی با بیان اینکه حدود ۱۵۰ نفر از این بازرسان در سطح شیراز فعالیت می کنند، گفت: در حال حاضر بازرسی ها بر قیمت کالاهایی چون کیف و کفش و پوشاک متمرکز شده و با نزدیک شدن به ایام عید، بازرسی ها بر محور مواد غذایی ویژه عید قرار خواهد گرفت.

معاون بازرسی صنعت، معدن و تجارت فارس با اشاره به انجام ۲۲ هزار بازرسی از زمان شروع طرح نظارت، بیان کرد: بیش از ۶۰۰ پرونده تخلف در خصوص مواردی از قبیل کم فروشی، گران فروشی و ... تشکیل و افراد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

صداقت با اعلام اینکه بازرسان از ۲۰ اسفند در پایانه های مسافربری مستقر خواهند شد، عنوان کرد: این کار برای نظارت بر قیمت بلیت اتوبوس ها و کنترل خدمات ارائه شده انجام می شود تا کم فروشی در این راستا انجام نشود.

وی با بیان اینکه دفاتر هواپیمایی نیز در خصوص قیمت بلیت ها مورد بازرسی قرار می گیرند، گفت: توصیه می کنیم مردم برای اطمینان از قیمت واقعی پروازها قیمت ها را به جای سایت آژانس های مسافرتی در سایت شرکت های هواپیمایی چک کنند و همچنین در زمان خرید بلیت متوجه باشند که فقط به اندازه قیمت درج شده بر روی آن پول بپردازند.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مردم می توانند با ستاد ۱۲۴ تماس گرفته و موارد تخلف را گزارش کرده تا نسبت به بازرسی اقدام های لازم انجام گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار