کد خبر: ۱۲۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۲ 13 November 2015

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 91 کیلوگرم تریاک در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز، بخشعلی کامرانی‌صالح گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز مبنی بر اینکه فردی قصد دارد مقداری مواد مخدر از نوع تریاک را با یک دستگاه تریلر به استان البرز انتقال دهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی تمام تحرکات این فرد زیر نظر گرفته شد و با استقرار ماموران در مبادی ورودی استان و تحت نظر قرار دادن خودروهای عبوری به صورت نامحسوس در نهایت در نزدیکی منطقه سیمین دشت فردیس متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: با دستگیری راننده خودرو تریلر و بازرسی از کابین خودرو 10 کیلوگرم تریاک کشف شد.

کامرانی‌صالح افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان البرز در ماموریت دیگری، در پایش اطلاعاتی خود متوجه شدند افرادی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در استان‌های تهران و البرز فعالیت دارند که با اقدامات عملیاتی توانستند این افراد را در دو عملیات جداگانه در مناطق هفت تیر کرج و شهرک اندیشه دستگیر کنند.

وی افزود: در این عملیات 80 کیلو و 800 گرم مواد مخدر تریاک کشف و سه نفر دستگیر شدند و از متهمان دو دستگاه خودرو پژو 206 و مگان کشف شد.

کامرانی‌صالح خاطرنشان کرد: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار