استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از استان‌هایی است که علاقه‌مندان زیادی در رشته اسکیت در دو بخش آقایان و خانم‌ها دارد و ورزشکاران خوبی اکنون هستند که توان حضور در تیم‌های ملی را دارند.
کد خبر: ۱۲۸۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 14 November 2015
رئیس هیئت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد ابراز امیدواری کرد که قهرمانان اسکیت استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در مسابقات جهانی اسکیت رول‌بال در هندوستان انتخاب شوند.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،احسان بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به پیشرفت‌های خوبی که رشته ورزشی اسکیت در کشور داشته اظهار کرد: برای مثال در رول‌بال که یکی از چند رشته اسکیت به شمار می‌رود اکنون کشورمان در دنیا مقام چهارم را به خود اختصاص داده است.
وی بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از استان‌هایی است که علاقه‌مندان زیادی در رشته اسکیت در دو بخش آقایان و خانم‌ها دارد و ورزشکاران خوبی اکنون هستند که توان حضور در تیم‌های ملی را دارند.
رئیس هیئت اسکیت استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد این مدعا را قهرمانی تیم آقایان استان در مسابقات رول‌بال کشوری و مقام سومی بانوان در همین رشته ذکر کرد و گفت: تیم‌های آقایان و بانوان استان با همه کمبودها موفق به کسب چنین مقام‌هایی در سطح کشور شدند.
بهرامی در ادامه افزود: به همین منظور مربیان تیم‌های ملی نظر ویژه‌ای به بازیکنان هم استانی دارند و قرار است که اردوی تیم ملی جهت انتخابی تیم ملی در استان ما برگزار شود.
وی گفت: این اردو در شهر یاسوج و در محل مجموعه ورزشی کوثر برگزار می‌شود که تاریخ آن اواخر همین هفته و از تاریخ 26 تا 29 آبان ماه خواهد بود.
این مقام مسئول در هیئت‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نفرات برگزیده در این اردو به مسابقات جهانی که در هندوستان برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.
رئیس هیئت اسکیت استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز خوشبینی برای حضور بازیکنان رول‌بال استان در مسابقات جهانی هندوستان تصریح کرد: با توجه به توانی که در بازیکنان خود سراغ داریم امیدواریم که تعدادی از آن‌ها برای حضور در مسابقات جهانی از سوی مربیان تیم‌های ملی انتخاب شوند.
وی یکی از مشکلات استان را نداشتن سالن اختصاصی اسکیت برشمرد و گفت: از مسئولان استانی تقاضا داریم تا به کمک مجموعه ورزش و جوانان استان آمده و سالنی اختصاصی برای این رشته ورزشی جذاب در استان تدارک ببینند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار