معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: دولت هزار و 500 میلیارد تومان به پروژه های آب رسانی روستایی تخصیص داده که با اختصاص آن پروژه‌های نیمه‌تمام درهمه شهرستان های استان دردستور کار قرارمی گیرد.
کد خبر: ۱۲۸۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱ 14 November 2015
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: دولت هزار و ۵۰۰میلیارد تومان به پروژه های آب رسانی روستایی تخصیص داده که با اختصاص آن پروژه‌های نیمه‌تمام درهمه شهرستان های استان دردستور کار قرارمی گیرد.

مجتبی نیک کردار در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پروژه های آب روستایی و آب رسانی به روستاهای محروم استان کرمانشاه، اظهار داشت: هفته گذشته دولت برای پروژه های آب روستایی ۵۰۰ میلیون دلار تصویب کرد که از صندوق توسعه ملی برای پروژه های این بخش از سراسر کشور اختصاص پیدا کند.

وی افزود: این رقم معادل هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده که رقم خوبی است و سهم نرمال ما چیزی حدود ۶۰ میلیارد تومان است که این رقم باعث می شود بسیاری از پروژه های نیمه تمام این حوزه در استان نیز به سرانجام برسد.

نیک کردار گفت: با اختصاص این رقم پروژه های نیمه تمام در همه شهرستان ها در دستور کار قرار خواهد گرفت اما اولویت با مناطق و روستاهای محروم و مشکل داری است که آبرسانی سیار دارند.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در خصوص اقدامات صورت گرفته و پیش رو در حوزه راه های استان نیز گفت: در حوزه راهسازی کمربندی غربی را از ماهیدشت تا سه راه قزانچی را طبق قول راه و شهرسازی به بهره برداری می رسانیم که خود این یک گام مهم در حوزه راهسازی بود که با اتمام  آن ترافیک سنگینی که بر روی شهر است برداشته می شود.

وی در خصوص اعتبارات مورد نیاز و هزینه شده در این پروژه نیز گفت: این پروژه حدود ۱۵ میلیارد تومان اعتبارات نیاز دارد که ما سعی کردیم بخشی از آن را تامین کنیم و مابقی آن نیز مطالبات پیمانکار خواهد بود که البته پیمانکار قول داده بدون توجه به اعتبارات این کار به اتمام برساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار